פלוריסטם מזנקת: קיבלה אישור FDA להמשיך בניסוי

מדובר בניסוי קליני שלב 2 בצליעה בינונית לסירוגין ■ במכתב שנשלח מה-FDA לחברה, צוין כי "החברה ענתה באופן משביע רצון לכל הנושאים הקשורים להשהיית הניסוי הקליני וכי החברה רשאית להמשיך בניסוי"

פלוריסטם קיבלה אור ירוק להמשך ניסוי קליני שלב 2. החברה הודיעה היום (ב') שמנהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, ביטל את ההשהיה שהוטלה על הניסוי הקליני שלב 2 בצליעה בינונית לסירוגין מה-4 ביוני 2013 ואישר את חידוש הניסוי.

במכתב שנשלח מה-FDA לחברה, צוין כי "החברה ענתה באופן משביע רצון לכל הנושאים הקשורים להשהיית הניסוי הקליני וכי החברה רשאית להמשיך בניסוי".

הניסוי הקליני שלב 2 בצליעה בינונית לסירוגין (IC) בודק את השימוש במוצר של פלוריסטם המבוסס על תאי גזע מהשלייה, PLX-PAD, לטיפול בהתוויה זו. הניסוי, שיכלול עד 150 מטופלים, מבוסס על חלוקה אקראית של משתתפי הניסוי לקבוצות טיפול, רב מרכזי, בינלאומי, מלווה בקבוצת ביקורת שיבחן את הבטיחות של התרופה במספר מינונים.

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם, אמר כי "פלוריסטם מודה לנמרצות ה-FDA אשר הביא לפתרון מהיר ביותר לסוגיית השהיית הניסוי. אנו שמחים על שנוכל לחדש את המחקר החשוב הזה אשר מטפל בצליעה בינונית לסירוגין, התוויה בעלת פוטנציאל שוק משמעותי וגדול".