הותר לפרסום: חייל צה"ל נרצח על-ידי תושב קלקיליה

תושב קלקיליה, שעבד עם החייל במסעדה בבת-ים, שכנע אותו להתלוות אליו במונית למקום מגוריו - ואז רצח אותו והסתיר את גופתו בבור מים ■ המטרה: להשתמש בגופה כקלף מיקוח לשחרור אחיו, פעיל תנזים הכלוא בישראל

תושב קלקיליה, נדאל עמר, רצח חייל צה"ל במטרה לסחור בגופתו לשחרור אחיו - פעיל תנזים הכלוא בישראל - כך הותר היום (שבת) לפרסום. במבצע שהוביל שב"כ נלכד הרוצח והוביל את הכוחות לגופתו של החייל.

אתמול (ו') בסביבות השעה 22:00 התקבל בשב"כ דיווח על כך כי חייל צה"ל נעלם ולא יצר קשר עם משפחתו מאז שעות הבוקר. לאחר הדיווח פתח השב"כ, בשיתוף צה"ל והמשטרה, חמ"ל, והחלו במאמצים לאיתורו של החייל.

במהלך הפעילות התברר כי תושב קלקיליה, נדאל עמאר, שעבד ביחד הם החייל במסעדה בבת-ים, אסף אותו בבוקר יום שישי, וביחד הם נסעו במונית לשערי תקווה, הסמוכה לכפר בו התגורר נדאל.

לאחר שהתגלה המידע, כוחות של שב"כ, ימ"מ ושל צה"ל פשטו לפנות בוקר על ביתה של משפחת עמאר, ונדאל ואחיו נעצרו במקום ונלקחו לחקירה.

בחקירה הודה החשוד כי בבוקר יום שישי שכנע את החייל להצטרף אליו לנסיעה למקום מגוריו. אז הוביל את החייל לשטח פתוח צפונית לכפר סנריה, שם הרג אותו והסתיר את גופתו בבור מים.

בחקירתו, נדאל הוסיף כי המניע לביצוע הרצח היה "לסחור" בגופת החייל כדי להביא לשחרור אחיו, נור אל דין עאמר, פעיל תנזים הכלוא מאז 2003 בגין מעורבותו במספר פיגועים.