עידן עופר תורם כ-40 מיליון דולר ללונדון ביזנס סקול

הקרן הפילנתרופית של עידן ובתיה עופר הודיעה בנוסף על פיתוחה של תוכנית מלגות ייחודית לסטודנטים ישראלים המעוניינים ללמוד במוסד היוקרתי ■ עופר: "זו זכות לקחת חלק בסיוע לדור העתיד של המנהיגים העסקיים בישראל לרכוש ידע וניסיון"

הקרן הפילנתרופית של עידן ובתיה עופר, הודיעה היום (ה') במשותף עם ה- London Business School על תרומה בהיקף של 25 מיליון פאונד (כ-40 מיליון דולר) לטובת המוסד היוקרתי.

כמו-כן, מודיעה הקרן על פיתוחה של תוכנית מלגות מיוחדת לסטודנטים ישראלים לטובת לימודים בלונדון ביזנס סקול. לפי הודעת הקרן, מטרת התוכנית היא חשיפה רחבה יותר של המנהיגים העסקיים העתידיים בישראל לכלכלה הגלובלית, תוך צבירת ידע, הבנה וקשרים בהיבט זה.

עידן עופר אמר בתגובה כי "זו זכות לקחת חלק בסיוע לדור העתיד של המנהיגים העסקיים בישראל לרכוש ידע, ניסיון וקשרים במוסדות מפוארים כמו ה- London Business School. העולם משתנה בקצב מהיר וביחד, ולכן על המדינות להדרש לשינויים בהקדם על מנת שלא יפסידו. מכאן שיש חשיבות גדולה לחשיפתם של צעירים ישראלים לעולם הכלכלי הגלובלי על כל מימדיו, כבר עתה".

עופר הוסיף ואמר כי "אבי, סמי עופר, ראה בהשקעה בחינוך את ההשקעה המניבה ביותר עבור החברה הוא השקיע רבות במפעלי חינוך ברמת הפרט וגם המוסדות ואני גאה על שאנו ממשיכים בדרך שסלל".