פתאל חתמה על הסכם לניהול מלון "שירת הים" באשקלון

קבוצת פתאל תשמש כחברה המנהלת של המלון ותפעיל אותו תחת המותג לאונרדו ■ ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות

קבוצת פתאל חתמה היום (א') על הסכם לניהול מלון "שירת הים" באשקלון, הנמצא בבעלות יזם הנדל"ן בני ברון.

במסגרת ההסכם, שייכנס לתוקף במהלך דצמבר, לאחר שיסתיים תהליך שיפוצים בו מצוי המלון כיום, תשמש פתאל כחברה המנהלת של המלון ותפעיל אותו תחת המותג לאונרדו. ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות.

המלון הממוקם באזור המרינה לאורך חוף ימה של אשקלון, והוא מכיל 131 חדרים, מסעדה ראשית, בריכה, מכון כושר, ספא, אולם כנסים ועוד.

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, מסר כי "אשקלון מושכת אליה לאורך כל חודשי השנה אלפי מבקרים ואנשי עסקים, ולכן אנו מאמינים כי היא יעד טבעי להתפתחותה של הרשת. המהלך תואם לאסטרטגיית הרשת להרחיב את נוכחותה במלונות הנמצאים לאורך חוף הים, ביניהם פתיחתם הצפויה של בתי-מלון חדשים במרינה בהרצליה ובנתניה במהלך השנתיים הקרובות".

קבוצת המלונאות פתאל הוקמה על-ידי דוד פתאל ב-1999. הקבוצה נמצאת בבעלות דוד פתאל (81%) וחברת מגדל (19%). בישראל מפעילה הקבוצה 31 בתי-מלון, מתוכם 19 בבעלות מלאה או חלקית ו-12 בניהול או בשכירות, תחת המותגים לאונרדו, מרידיאן, מג'יק, הרודס ויו קלאב אילת. בחו"ל מחזיקה הקבוצה ב-57 בתי-מלון.