ספינת המדבר משייטת, אבל מה עם הרייטינג?

הפועל ב"ש רושמת את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, אבל נתון הצפייה במשחק שלה מול בני יהודה הסתכם ב-6.1% בלבד

הפועל באר-שבע היא המרענת הרשמית של ליגת העל בכדורגל, לאחר פתיחת עונה מושלמת של 4 ניצחונות בארבעה משחקים, האחרון שבהם הגיע אתמול (ב') באצטדיון וסרמיל מול בני יהודה לאחר דרמה גדולה בדקות הסיום (מהפך וניצחון 1-2). אבל בכל הקשור לעניין הטלוויזיוני שמייצר המועדון של אלונה ברקת - הרי שעדיין הוא לא יכול להתחרות עם הקבוצות הגדולות בישראל.

הוכחה ראשונית לכך ניתנה אמש, כשהמשחק הביתי של באר-שבע הביא לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 6.1% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים - "המשחק המרכזי" הכי פחות נצפה עד כה העונה, אחרי שבשבוע שעבר גרפה ההתמודדות בין בין מכבי חיפה למכבי תל-אביב 11% צפייה.

נקודה מעניינת בהקשר הזה: בעונת 2011/12, שהסתיימה עם אליפות מפתיעה והיסטורית של עירוני קריית שמונה, רשמה הקבוצה הצפונית רייטינג ממוצע של 7.8% בלבד במשחקים שלה ששודרו ולא היו מעורבות בהן "הגדולות" המסורתיות של ליגת העל - מכבי תל-אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל-אביב.

הפועל באר-שבע תיטול חלק גם ב"משחק המרכזי" בשבוע הבא, עת תצא להתארח בקריית אליעזר אצל מכבי חיפה. זה יהיה השידור השני שלה בחמישה מחזורים. כהשוואה, בכל העונה הקודמת (2012/13), שבה נאבקה בתחתית הטבלה, שודרה באר-שבע 3 פעמים בלבד במסגרת "המשחק המרכזי" בערוץ 1.