השיחה: הזוג לוצאטו מחתן את הבת

איפה נפגשו הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי וזה שכמעט החליף אותו, יואב גלנט? ■ לאיזה אירוע הגיע סגן נשיא מיצובישי העולמית? ■ ואילו אתגרים הציב לעצמו מנכ"ל מיטב ד"ש, אילן רביב?

מה הסיכוי שאלוף (מיל') יואב גלנט ויריבו המושבע - הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, יישבו במשך ערב שלם שולחן ליד שולחן, ולא יחליפו ביניהם אפילו מבט אחד חטוף? זה בדיוק מה שקרה שלשום (ב') בערב בחתונתה של לילך לוצאטו, בתם של בעלי פירמת הפטנטים, אתי וכפיר לוצאטו, עם בחיר לבה צחי שוקרון. החתונה התקיימה ב"אחוזה" במושב בית חנן.

כפיר לוצאטו, לילך לוצאטו, צחי שוקרון, אתי לוצאטו, חתונה במשפחת לוצאטו / צילום: חיים אפריאט
 כפיר לוצאטו, לילך לוצאטו, צחי שוקרון, אתי לוצאטו, חתונה במשפחת לוצאטו / צילום: חיים אפריאט

כפיר ואתי לוצאטו עם בתם לילך והחתן צחי שוקרון

חוץ מהגנרלים בדימוס, באו לפרגן למשפחת לוצאטו ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ'; ראש מועצת עומר, פיני בדש; פרופ' יהודה חדד ורעייתו כנרת; מאיר דור; גדי ביתן; אבי דותן; אירית ואשר גרינבאום; קרו ושמוליק יפרח; ועוד רבים. הרב יעקב איפרגן, המכונה "הרנטגן", חיתן את בני הזוג ועשה זאת בלא מעט הומור וחידודים אשר שיעשעו את הקהל. חלק גדול מבאי האירוע, כולל אם הכלה, היו קשובים במהלך הערב לקרב הדרמטי שניהלה באותה שעה קבוצת הכדורגל של הפועל באר-שבע נגד קבוצת בני יהודה. בסביבות 11:00, כאשר הפועל באר-שבע הצליחה להפוך את התוצאה ולנצח - הקהל באולם הגיב בתשואות. נשיאת הפועל באר-שבע אלונה ברקת לא ויתרה על המצווה לשמח חתן כלה ומיד אחרי המשחק הגיעה לחתונה עם בעלה אלי.

חרל"פ חוגג חצי יובל בישראל

קבוצת הרכב כלמוביל חגגה אמש (ג') 25 שנה למיצובישי מוטורס בישראל. האירוע נערך במטה החברה בראש העין, שם התארחו כ-800 מוזמנים מצמרת המגזר העסקי ומבכירי ענף הרכב בישראל. המוזמנים נהנו מארוחת ערב של הקייטרינג מגי וטולי, ממופע קונספט ייחודי של "טררם" ומתערוכה שבה הוצגו מכוניות ישנות באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית.

יואב חרל
 יואב חרל

יואב חרל"פ, רמי ויעל אונגר ושמואל חרל"פ

עתליה שמלצר, צביקה פולק, שלמה שמלצר, 25 שנה למיצובישי מוטורס בישראל / צילום: תמר מצפי
 עתליה שמלצר, צביקה פולק, שלמה שמלצר, 25 שנה למיצובישי מוטורס בישראל / צילום: תמר מצפי

צביקה פולק (במרכז) ועתליה ושלמה שמלצר

ראשי החברה חשפו במהלך האירוע לראשונה את דגם האאוטלנדר PHEV ההיברידי, עם מנוע בנזין וצמד מנועים חשמליים, שיציע טווח נסיעה רציף של יותר מ-900 ק"מ ללא תדלוק ואמור להיות משווק בישראל בתחילת שנת 2014. ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר כלמוביל, יואב חרל"פ, סגן יו"ר כלמוביל, צביקה פולק, נשיא כלמוביל, ודן אורנשטיין, סגן נשיא כלמוביל - הכירו לבאים את אורח הכבוד של הערב - סגן נשיא חברת מיצובישי העולמית, הירושי ארונארי, שהגיע במיוחד מיפן. חגגו: היידו סאטו, שגריר יפן בישראל; רמי ויעל אונגר; עתליה ושלמה שמלצר; יונה פוגל; אבי בן אסאייג; דורי מנור; חיים פרייליכמן; יוסי דהן; גיל אגמון; רן דנאי; ניר שרצקי, מנכ"ל איתוראן; ינון עמית, מנכ"ל אלבר; אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר; מיכה קראוס, מנכ"ל שגריר ועוד.

מעבר לקשת

האמנית אורלי אביב זכתה אמש בפרס שרת התרבות והספורט ליצירה בתחום הציונות תשע"ג. הפרס הוענק לאביב על-ידי השרה לימור לבנת בקטגוריית האמנות הפלסטית, על יצירתה בתחום הווידאו ארט תחת השםRainbow's End. העבודה של אביב, שגם הוקרנה בטקס, מבטאת חוויה אישית נוקבת ומפחידה שעברה האמנית בעת שעמדה על מזח מרינה תל-אביב לצפות ולעודד את מתחרי אליפות הארץ בשיט, ביניהם שלושת בניה, כאשר אזעקה הרטיטה את האוויר. היא נותרה על מקומה צופה ומצלמת את הסירות המתרחקות, עטורות בדגלי הכחול-לבן המתנפנפים, עד שהטיל נפל לים.

חיים טופול, לימור לבנת, חיים פרלוק, אורלי אביב, פרס שרת התרבות לתחום היצירה / צילום: גל אביב
 חיים טופול, לימור לבנת, חיים פרלוק, אורלי אביב, פרס שרת התרבות לתחום היצירה / צילום: גל אביב

חיים טופול, לימור לבנת, חיים פרלוק ואורלי אביב

בטקס החגיגי, במרכז ענב לתרבות, נכח גם בעלה של הזוכה דורון אביב, יו"ר קבוצת הנדל"ן אביב בנייה. עוד השתתפו באירוע: מנכ"לית משרד החינוך, אורלי פורמן; חיים טופול, יו"ר חבר הנאמנים של הפרס; וחיים פרלוק, יו"ר המועצה הישראלית לתרבות ואמנות.

בית וגג בבנק

בחדר הישיבות של דירקטוריון בנק הפועלים דנו השבוע בנושא החם: איך משדרגים דירת 3 חדרים בשווי של יותר ממיליון שקל בשוק נדל"ן שלא מפסיק לרתוח. הדיון נערך סביב השקתה של קרן חדשה - "בית וגג", שגייסה כ-250 מיליון שקל להשקעה בהתחדשות עירונית של מאות דירות ברחבי גוש דן. מצד החתן התייצבו לטקס: פועלים שוקי הון בראשות אמיר אביב; הפניקס השקעות, בראשות רועי יקיר, ונציג אקסלנס, שהובילה את גיוס הכסף. מצד הכלה נכחו המייסדים של הקרן: אלונה בר און, גידי מוזס ואיתי הוז, שכבר מנהלים עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית בגוש דן.

רועי יקיר, אמיר אביב, יאיר סרוסי, אייל לפידות, קרן
 רועי יקיר, אמיר אביב, יאיר סרוסי, אייל לפידות, קרן

רועי יקיר, אמיר אביב, יאיר סרוסי ואייל לפידות

אחרי הרמת כוסיות וברכות הדדיות, הזכיר מנכ"ל הבנק ציון קינן לחוגגים שהבייבי החדש שלהם גם צריך להרוויח כסף. קינן ויו"ר הבנק, יאיר סרוסי, התפנו למפגש עם שני בכירים לשעבר בבנק, השותפים בקרן החדשה: מנכ"ל הפניקס, אייל לפידות, שהיה מבכירי בנק משכן; ומשה עמית, יו"ר אקסלנס ובעבר מבכירי בנק הפועלים.

האתגרים של רביב

עמותת אתגרים ערכה השבוע יום חשיפה לכ-100 בוגרים, משוקמי המחלקות האורתופדית והנוירולוגית בבית החולים תל השומר. המפגש, שהתקיים בזכות תרומה של מיטב-דש, נערך ליד האגם בפארק הירקון בתל-אביב, וכלל קיר טיפוס, רכיבה על אופני טנדם ואופני יד ושיט באגם. מדריכי אתגרים ועובדי החברה, שפרשה חסות, שימשו כמתנדבים בהובלת בוגרי העמותה.

יגאל וילוז'ני, אילן רביב, יום חשיפה של עמותת אתגרים / צילום: דניאל בראון
 יגאל וילוז'ני, אילן רביב, יום חשיפה של עמותת אתגרים / צילום: דניאל בראון

יגאל וילוז'ני ואילן רביב

מנכ"ל מיטב דש אילן רביב רכב על אופני טנדם עם אלחנן גבריאלי, שנפצע קשה ואיבד את ידו ורגלו בתאונת אופנוע שבה נהרגו ליאת ואביקם גור ז"ל, לפני כשנה, וכן רץ לצד יגאל וילוז'ני, שעבר אירוע מוחי ורכב על אופני יד. מטרתה של הפעילות להפיח תקווה באנשים שהפכו למוגבלים בעקבות תאונות ולאפשר להם להתחבר מחדש ליכולות ולא למגבלות.