עוזי דיין על הישראלים שעוזבים לחו"ל בגלל יוקר המחיה: "זו בגידה; היורדים לגרמניה מאוסים עליי"

יו"ר מפעל הפיס, שהשתכר אשתקד כמעט מיליון שקל, ביקר בעמוד הפייסבוק שלו את היורדים מהארץ ■ דיין: "נכון, יש דברים רבים לתקן בארצנו, אבל לתקנם צריך רק בארצנו; לי מותר לומר את דעתי על כך"

אחרי ששר האוצר יאיר לפיד ביקר בחריפות את הישראלים הצעירים שמהגרים לחו"ל, מצטרף האלוף (במיל') עוזי דיין, המכהן כיום כיו"ר מפעל הפיס, מצטרף ליאיר לפיד בביקורת על הישראלים היורדים מהארץ ומכנה אותם "בוגדים מאוסים".

דיין, אגב, השתכר ב-2011 כ-451 אלף שקל בגין עבודתו מחודש מאי (אז נכנס דיין לתפקיד). לפי נתוני מפעל הפיס, עלות שכרו של דיין ב-2012 עמדה על כ-912 אלף שקל, קרי כ-76 אלף שקל בחודש או 2,533 שקל ביום. לכך יש להוסיף גם את הפנסיה שמקבל דיין מהצבא בעלות מוערכת של עשרות אלפי שקלים בחודש.

"לעולם תהיה בעיניי הירידה מהארץ בגידה ברעיון הציוני - שיבת העם היהודי למולדתו", כתב דיין בעמוד הפייסבוק שלו. "אלה שיורדים לגרמניה גם מאוסים עלי. לישראלים שמתרצים את ירידתם במצב החומרי אזכיר שהאנטישמיות טענה היהודים, היכן שטוב להם, שם מולדתם. הציונות גורסת שליהודים יהיה טוב רק במדינת היהודים. נכון, יש דברים רבים לתקן בארצנו, אבל לתקנם צריך רק בארצנו. מותר לכל אדם לגור היכן שיבחר ולי מותר לומר את דעתי על כך".

כתבות נוספות בנושא:

לפיד נגד היורדים: "זורקים הכול לפח כי בברלין נוח יותר"

ישראלים שירדו מהארץ: "נקנה דירה, נחסוך ונעזור להורים"

"לפיד, גם אתה ירדת מהארץ ב-1997 כדי לעבוד בארה"ב"