דליה איציק רכשה דירת פאר בגן העיר בת"א ב-4.5 מ' ש'

את הדירה רכשה איציק ובעלה מאשת העסקים רונית רפאל ■ הדירה, הממוקמת בקומה ה-13 מתוך 26, משתרעת בשטח של 134 מ"ר עם חניה תת-קרקעית, ומשקפת סכום של 35 אלף שקל למ"ר

ח"כ ויו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק ובעלה דני, רכשו לאחרונה דירה במגדל גן העיר בתל אביב, הממוקם סמוך לבניין עיריית תל אביב וכיכר רבין, תמורת 4.5 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

את הדירה מכרה אשת העסקים רונית רפאל. העסקה, שבוצעה בסוף יולי האחרון, מתייחסת לדירה בקומה ה-13 מתוך 26 קומות. הדירה בשטח של 134 מ"ר עם חניה תת-קרקעית, ומשקפת סכום של 35 אלף שקל למ"ר.

איציק התגוררה כל השנים בי-ם, וכעת, עם פרישתה מהחיים הפוליטיים, מתכננת מעבר לת"א. באפריל האחרון, מונתה איציק לדירקטורית ברשת רמי לוי שיווק שקמה. לפי הערכות השכר בגין מינוי דירקטורים בחברה עומד על כ-100 אלף שקל לשנה. בין איציק לרפאל קשרי ידידות כשביום הולדתו של האדריכל יונתן לייטרסדורף, בעלה של רפאל, לפני כשנה בפנטהאוז שבבעלותו במגדל שלום, נמנתה גם איציק עם המוזמנים.

מגדל גן העיר, למרות גילו המופלג, נחשב לפרויקט יוקרתי ומבוקש, בשל מיקומו המרכזי והעובדה כי הוא כולל חניות ומעלית. העסקה שביצעה איציק הייתה היחידה בשנת 2013. מגדל גן העיר הוקם בשנת 1984 על ידי חברת "פרויקט גן העיר" שבשליטת אנשי העסקים שלמה אליהו ומרדכי שכטר. הפרויקט כלל את הקמת מגדל המגורים והקניון הכולל 13 אלף מ"ר, והוקם על קרקע בבעלות עיריית ת"א. רוכשי הדירות במגדל מוגדרים חוכרים. הקרקע נותרה בבעלות העירייה, ותקופת חכירת הקרקע מהעירייה תסתיים ב-2099. על פי הערכות, בשנה זו צפויה עיריית ת"א לדרוש מהחוכרים תשלום ניכר תמורת הארכת החכירה לתקופה נוספת.

עוד מחזיקים בדירות בבניין: איתן ורטהיימר, אירית שטראוס, שלמה אליהו, רבקה מיכאלי, מיקי דורסמן ועופר שלח.