חוזה של 7 מיליון דולר לסרגון בטנזניה

"הטכנולוגיה האלחוטית שלנו מתאימה במיוחד לשוק האפריקני", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון

חוזה המשך באפריקה שעליו דיווחה היום (ג') סרגון הוביל לעליות במניית החברה בבורסה בת"א, כאשר נקודת השיא במהלך המסחר הייתה כ-6%. סרגון, ספקית ציוד תקשורת, דיווחה שקיבלה הזמנות מחברת התקשורת מטנזניה, Vodacom, בהיקף של כ-7 מיליון דולר.

וודאקום היא חלק מקבוצת התקשורת Vodafone, ויש לה כ-10 מיליון מנויים בטנזניה. החברה משדרגת את רשת התקשורת שלה בעזרת מוצרי סרגון, כדי לתמוך בגידול במספר המנויים ולהתאים את הרשת לשירותי פס רחב מתקדמים בדור השלישי. סרגון מתמחה באספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה, המיועדים לתקשורת בין תחנות הבסיס והמתג הראשי ברשת (Backhaul).

"הטכנולוגיה האלחוטית שלנו מתאימה במיוחד לשוק האפריקני", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "הפתרונות שלנו מאפשרים לספק שירותי קול ונתונים בפס רחב על פני מרחקים גדולים. באמצעות פתרונות אלה ניתן לחבר לרשת לקוחות קצה גם באזורים נידחים, ולאפשר לאוכלוסיות שלמות, שמכשיר הסלולר הוא אמצעי התקשורת היחיד העומד לרשותן, להתחבר לאינטרנט".

סרגון נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב, ושווי השוק שלה עומד על 148 מיליון דולר. החברה תפרסם את דוחות הרבעון השלישי ב-11 בנובמבר, כאשר צפי האנליסטים הוא הכנסות של 93.5 מיליון דולר והפסד נקי של 10 סנט למניה.