בית"ר-הפועל ת"א: משחק הליגה הכי נצפה בטלוויזיה מאז נובמבר 2011

הקרב המתוקשר בטדי הביא לערוץ 1 רייטינג של 14.1% ■ משחק הכדורסל שחנך את "ערב הספורט של ישראל" ושודר לפני משחק הכדורגל רשם 4.7%

העניין הציבורי סביב משחק הכדורגל שנערך אתמול (ב') באצטדיון טדי בין בית"ר ירושלים להפועל תל-אביב במסגרת המחזור השישי של ליגת העל בכדורגל (0-1 לבית"ר) הצליח לגרום לנתוני צפייה שלא נראו בליגת העל כמעט שנתיים.

המשחק, ששודר בערוץ 1, גרף רייטינג ממוצע של 14.1% בקרב משקי-הבית היהודיים. ב"פיק", שנרשם בסיום ההתמודדות, נרשם רייטינג של 18.6%.

מדובר בנתון הצפייה הגבוה ביותר שנרשם בליגת העל מאז נובמבר 2011, אז משך הדרבי התל-אביבי בין הפועל למכבי נתון צפייה של 14.3% בממוצע.

ערוץ 1 חנך אתמול את "ערב הספורט של ישראל", במסגרתו ישדר בעונת המשחקים הקרובה מדי יום ב' שני משחקים בזה אחר זה - את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל, ומיד אחריו את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל.

שידור הכדורסל אתמול, באופן טבעי, הביא נתוני צפייה נמוכים יותר: המשחק בין מכבי תל-אביב למכבי חיפה במסגרת המחזור השני של הליגה בכדורסל (73-75 למכבי תל-אביב) רשם רייטינג ממוצע של 4.7% בקרב משקי-הבית היהודיים. ב"פיק" של משחק הכדורסל, ברגעי הסיום, נרשמה צפייה של 12.1%.

עבור רכישת הזכויות של שתי הליגות לעונה הקרובה התחייבה רשות השידור לשלם 21 מיליון שקל (לפני עלויות הפקה) - 15 מיליון שקל למשחקי הליגה בכדורגל ו-6 מיליון שקל למשחקי הכדורסל.