רימון נמצא ליד רכבו של אלי טביב בביתו בכפר שמריהו

דיווח: הבעלים של בית"ר ירושלים זיהה את הרימון רק לאחר שיצא מחניית ביתו ■ זוהי לא הפעם הראשונה בה נמצאים רימונים ליד ביתו של איש העסקים

3 ימים אחרי שחגג את הניצחון הגדול של קבוצתו בית"ר ירושלים על הפועל תל-אביב בטדי לעיני 30 אלף צופים, אירוע חמור נוסף התרחש היום (ה') ליד ביתו של אלי טביב: לפי דיווחים בכלי התקשורת, ליד רכבו של בעלי בית"ר אותר רימון.

טביב זיהה את את הרימון רק לאחר שיצא מחניית ביתו בכפר שמריהו, ולאחר שהפנו את תשומת-ליבו לחפץ שהיה מונח במקום בו חנה.

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שבה מתרחש אירוע חריג שכזה ליד ביתו של טביב. לפני כשנתיים, בתקופה בה עדיין שימש כבעלים של הפועל תל-אביב, נזרק לחצר ביתו (אז בשכונת אפקה בתל-אביב) בשעת לילה מאוחרת רימון הלם שהתפוצץ, אך לא גרם לנפגעים. באותו חודש התגלה גם רימון עשן בחצר ביתו.

עדיין לא ברורות נסיבות האירוע, והאם יש קשר לעובדה שטביב משמש כבעלים של קבוצת כדורגל.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "לאלי טביב אין שום עסק בישראל, פרט לבעלות על מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. חשוב שכולם יזכרו כי מדובר אך ורק בספורט, למרות כל האמוציות העוטפות את המשחק. אם מגיעים למצב של הנחת רימון מתחת לרכבו של בעלים של מועדון כדורגל, שום הישג ספורטיבי לא שווה. לא מתקבל על הדעת שאדם היוצא עם ילדיו הקטנים מביתו ייאלץ לבדוק את רכבו. מישהו כאן איבד פרופורציות, ובמצב כזה החשק להיות שייך לתחום אובד כלא היה קיים. אנו בטוחים כי משטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה ותתפוס את האחראים לדבר".

טביב, 57, מתגורר ברוב ימות השנה במיאמי, ארה"ב, שם מרוכזים עסקיו. הוא נשוי למעצבת האופנה דנה אשכנזי. בימים אלה מתנהל נגדו משפט לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת קטין, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט. בעבר הוא הורשע בהתחזות לאדם אחר במטרה להונות, שימוש במסמך מזויף, זיוף, קבלת דבר במירמה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

טביב רכש את בית"ר ירושלים בקיץ האחרון, אחרי משא-ומתן ארוך מול ארקדי גאידמק, הבעלים הקודם של מועדון הכדורגל. כזכור, לפני כן שימש כבעלים של הפועל תל-אביב, עד שמכר את המועדון לחיים רמון ושותפיו בקיץ 2012. מאז הצדדים מצויים בהליכי בוררות במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, עקב מחלוקת כספית הנוגעת לעסקה.