משחק מנצח: TabTale הישראלית מגייסת 12 מ' ד'

משחקי יצרנית משחקי המובייל הישראלית כבר רשמו 200 מיליון הורדות והחברה מגלגלת הכנסות של 15 מיליון דולר בשנה

יצרנית משחקי המובייל הישראלית TabTale השלימה סבב גיוס שני בהיקף של 12 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן מאגמה, המשקיעה העיקרית בסבב הקודם, חברת Qualcomm, קרן וינטג' ומשקיעים פרטיים נוספים.

טאבטייל כבר רשמה גיוס בתחילת השנה וכעת סך הגיוסים של החברה מסתכם ב-13.5 מיליון דולר. מנכ"ל החברה, שגיא שליסר, אמר כי "הגיוס יעזור לטאבטייל להמשיך ולממש את אסטרטגיית הצמיחה המהירה שלה ולהפוך לאחת מחברות הגיימינג המובילות בעולם".

טאבטייל נחשבת לאחת מחברות הגיימינג המצליחות בישראל ולאחרונה נחשפה ב"גלובס" לאחר שפעלה במשך תקופה ארוכה מתחת לרדאר. משחקי החברה, שמיועדים בעיקר לבני 7-13, כבר רשמו 200 מיליון הורדות והחברה מגלגלת הכנסות של 15 מיליון דולר בשנה.

לאחרונה אף הגיעה החברה למקום השביעי בדירוג AppAnnie ברשימת מפיצי המשחקים המובילים ל-iOS, מקום אחד מתחת לרוביו, יצרנית אנגרי בירדס, ושני מקומות מתחת לדיסני.

את החברה הקימו שליסר, אורן קושניר וניר בז'רנו ב-2010 ובסוף השנה שעברה הפכה טאבטייל לרווחית וממשיכה לצמוח. לאחרונה החלה להיכנס לתחום הפצת משחקים של צד שלישי ולא רק פיתוח משחקים באופן עצמאי. כך, לאחר שהשיקה לפני מספר חודשים את המשחק Pet a Pet, היא משיקה בימים אלה את המשחק Disky מבית היוצר של Playful Shark ושל חברת Plaid Games הישראליות.