יובנטוס תקבל מאדידס לפחות 139.5 מיליון אירו ב-6 שנים

תחליף את נייקי כיצרנית המדים הרשמית שלה החל מ-2015/16 ■ תקבל את חוזה ההלבשה הגבוה באיטליה, אבל כזה שעדיין נמוך משל קבוצות אחרות באירופה

יובנטוס חתמה על חוזה חסות חדש עם אדידס, שיבטיח למועדון הכדורגל האיטלקי הכנסה של לפחות 139.5 מיליון אירו במשך שש שנים. חברת הלבשת הספורט מגרמניה ואלופת הסרייה A בשנתיים האחרונות הודיעו כי הגיעו להסכם שיקבל תוקף החל בעונת 2015/16 ויימשך שש שנים. עד אז, תמשיך נייקי להיות יצרנית המדים הרשמית של "הגברת הזקנה".

החוזה, בשווי של 23.25 מיליון אירו בעונה, יוכל לגדול בהתאם להישגים אליהם תגיע יובנטוס על המגרש. כמו כן, אדידס תשלם ליובנטוס כספים נוספים בהתאם להיקף מכירות המרצ'נדייז הרשמי של המועדון.

בעקבות החתימה עם אדידס, יובנטוס תהנה מחוזה ההלבשה היוקרתי ביותר באיטליה. כהשוואה, חתמו לאחרונה שתי המילאנזיות, אינטר ומילאן, על חוזים של 20 מיליון אירו בעונה לכל אחת (מילאן עם אדידס, ואינטר עם נייקי).

יחד עם זאת, ביחס לקבוצות ממדינות אחרות באירופה, עדיין מדובר על חוזה הלבשה נמוך. לפי פרסומים בתקשורת האנגלית, מנצ'סטר יונייטד קרובה לחתום עם נייקי על חוזה משודרג לחמש שנים, שיבטיח לה כ-60 מיליון ליש"ט לעונה (כ-70 מיליון אירו). גם לריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, ליברפול, ארסנל ובאיירן מינכן יש הסכמים יוקרתיים יותר.