אחרי 15 שנה: טייגר וודס ו-EA Sports כבר לא

הגולפאי והספורטאי המרוויח בעולם איבד את אחת הספונסרית הכי ותיקות שלו; סדרת המשחקים על שמו הכניסה מאז 1998 כ-771 מיליון ד'

הגולפאי טייגר וודס וענקית משחקי הווידאו EA Sports יפסיקו את שיתוף הפעולה שלהם. זאת בתום 15 שנים בהן שחקן הגולף הוביל את סדרת משחקי Tiger Woods PGA Tour, שהצליחה לייצר מכירות כוללות של כ-771 מיליון דולר ברחבי העולם.

בסך הכל, יצאו כ-16 משחקי טייגר וודס שונים של EA Sports מאז 1998, רובם ככולם רשמו הצלחה מסחרית גדולה, כאמור.

מאז "פרשת הבגידות" שלו ב-2009, הצליח וודס להתאושש על המגרש, וחזר להיות המדורג מספר 1 בעולם בסבב הגולף העולמי. עם זאת, הוא איבד את רוב הספונסרים המרכזיים שהיו לו באותה תקופה, שהפסיקו איתו את החסות, או בחרו לא לחדש אותה, ביניהם אקסנטור, AT&T, גייטורייד וטאג הוייר.

EA Sports דווקא היתה אחת מהחברות ששמרו אמונים לוודס, אבל כעת גם הקשר איתה נגמר. למעשה, רק שני ספונסרים שהיו לטייגר ב-2009 שרדו איתו מאז: נייקי, ענקית ציוד והלבשת הספורט שמבססת נתח עיקרי מחטיבת הגולף שלה על הפרזנטציות של וודס; ו-NetJets (חברה להשכרת מטוסי עסקים).

למרות הכל, הצליח וודס לחתום מאז אותה פרשת בגידות מדוברת על כמה חוזי חסות חדשים, ובשורה התחתונה הוא סיים את שנת 2013, על-פי מגזין "פורבס", כספורטאי המרוויח בעולם - עם הכנסות בסך 78.1 מיליון דולר.