ביהמ"ש: נמחקו הבקשות לפירוק זמני של "מתאים לי"

עו"ד אלונה בומגרטן-שהרבני תמונה לנאמנה לביצוע הסדר הנושים של החברה, יחד עם עו"ד רפי לוי ■ הבקשה לפירוק קבוע של החברה תישאר בינתיים על כנה

‎‎הבקשות שהוגשו לבית המשפט לפירוק זמני של חברת מתאים לי, מפעילת רשתות האופנה ml וג'אמפ, נמחקו - כך הסכימו אתמול (ד') הצדדים במהלך דיון בבית המשפט המחוזי מרכז בפני השופטת עירית וינברג-נוטוביץ.

עוד סוכם כי עו"ד אלונה בומגרטן-שהרבני תמונה לנאמנה לביצוע הסדר הנושים של החברה, יחד עם עו"ד רפי לוי, ותגיש בתוך חודש ימים דוח על מצבה של החברה. עם זאת, הבקשה לפירוק קבוע של החברה תישאר בינתיים על כנה.

‏במהלך הדיון ציין נציג החברה כי הסדר הנושים, הכולל הסדר לספקים בסכום של 34 מיליון שקל, אושר אתמול באסיפת הנושים של החברה. עם זאת, החברה עדיין צריכה להגיע להסדר עם הבנקים וכן עם המשכירים המהווים חלק מנושי החברה.

עוד ציין נציג החברה כי הוא מקווה שבשבוע הבא ניתן יהיה להגיע להסכמות עם כלל נושי החברה, המגלמות תשלום של יותר מ-95% מחובות החברה, במטרה לשמור על פעילותן של חנויות החברה.

‎‎קשיים כספיים

‏בשבוע שעבר פורסם כי חברת מתאים לי, בעלת רשתות האופנה ‏ml‏ וג'אמפ, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, נקלעה לקשיים כספיים. מבקשת הפירוק עלה כי המחאות שנתנה מתאים לי לא כובדו על-ידי הבנקים. לבקשה צורפו דוחות חברת ‏BDI‏, המלמדים לפי הנטען כי מצבה של מתאים לי גרוע.

מלכה מחזיק במתאים לי באמצעות חברת מלכה ריטייל גרופ שבבעלותו. בסך-הכול מחזיקה החברה האם 3 רשתות קמעונאיות, המפעילות יחד 135 חנויות: רשת ‏ml‏, שהיא רשת האופנה הגדולה ביותר בישראל למידות גדולות, מונה 63 סניפים; רשת האופנה ג'אמפ, שנרכשה על-ידי מלכה לאחר שנקלעה להקפאת הליכים, מונה 38 סניפים; ורשת הציוד המשרדי אופיס דיפו, שנרכשה על-ידי מלכה מהקפאת הליכים בפברואר השנה תמורת 43 מיליון שקל, ומונה 34 סניפים. ‏‎‎‏