שאול צמח, יאיר נוה ושאול מרידור מתמודדים למנכ"ל נת"ע

מרידור היה מעורב באוצר באופן אינטנסיבי בקידום פרויקטים של רכבות קלות במרכזי הערים וטען כי המדינה צריכה להזרים לנושא 100 מיליארד שקל בשנים הקרובות

מנכ"ל משרד התשתיות לשעבר שאול צמח וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר נוה בין השמות שעשויים להתמודד על תפקיד מנכ"ל נת"ע, חברת ההקמה של הרכבת הקלה בגוש דן.

דירקטוריון נת"ע דן ביום חמישי האחרון במציאת מנכ"ל חדש לחברה במקומו של יצחק זוכמן שפרש על רקע נסיבות אישיות. בימים הקרובים תפרסם נת"ע מכרז למציאת מנכ"ל ותמנה ועדת איתור למציאת מועמד מתאים.

בין השמות ששמם הועלה בימים האחרונים היו שאול צמח, מי ששימש עד לאחרונה מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, ויאיר נוה, סגן הרמטכ"ל שניהל את סיטיפס, זכיינית הרכבת הקלה בירושלים. שמותיהם של צמח ונוה מצטרפים לבכירים לשעבר בחברת נתיבי ישראל (לשעבר מע"צ) ובהם יהודה בראון.

שם נוסף שנחשב למתמודד אפשרי הוא שאול מרידור, סגן הממונה על התקציבים באוצר. מרידור היה מעורב באוצר באופן אינטנסיבי בקידום פרויקטים של רכבות קלות במרכזי הערים וטען כי המדינה צריכה להזרים לנושא 100 מיליארד שקל בשנים הקרובות.

מרידור אמר ל"גלובס" כי הוא "ישקול להתמודד על המשרה" אם יפנו אליו. בראון, שעבר לעבוד בסקטור הפרטי אמר כי "החזרה לשירות הציבורי אינה רלוונטית מבחינתי". צמח סרב להגיב ואת תגובתו של נוה לא ניתן היה להשיג.