יאיר לפיד מזמין אתכם לכהן כדירקטורים בחברה ממשלתית

שר האוצר: "אני מזמין כל אחת ואחד מכם לקחת חלק במהלך שאנו מובילים לניקוי החברות הממשלתיות מהפוליטיקה ולעצירת פסטיבל הג'ובים ולהצטרף לנבחרת הדירקטורים של החברות הממשלתיות"

תמיד חלמתם להיות דירקטורים בחברה ממשלתית? הנה ההזדמנות שלכם: שר האוצר יאיר לפיד מזמין את הציבור להגיש מועמדות לדירקטוריונים בחברות ממשלתיות.

"כבר הגשתם מועמדות לכהן כדירקטור מטעם הציבור בחברות הממשלתיות? למה אתם מחכים? אני מזמין כל אחת ואחד מכם לקחת חלק במהלך שאנו מובילים לניקוי החברות הממשלתיות מהפוליטיקה ולעצירת פסטיבל הג'ובים ולהצטרף לנבחרת הדירקטורים של החברות הממשלתיות. אם אתם או חבריכם מתאימים לתפקיד כזה - הגישו מועמדות. אתם לא צריכים להיות 'מחוברים' או מקושרים בשביל זה", מסר לפיד בניוזלטר לפעילי מפלגת "יש עתיד".

ב-5 בנובמבר הציג לפיד תוכנית להצבת קריטריונים קשיחים למינוי הדירקטורים, במטרה לשים סוף לתופעת הג'ובים בדירקטוריונים של החברות הממשלתיות. לפי המתווה המתקדם, תוקם "נבחרת דירקטורים", שיעמדו במספר קריטריונים קשיחים (תנאי סף), ויעברו מבחנים וראיון עבודה על ידי מכון חיצוני, ובסוף התהליך יקבלו ציון, כאשר 1,500 מקבלי הציונים הגבוהים ביותר יהיו זכאים להיבחר לדירקטוריון של מאות החברות הממשלתיות. חברות אלו מנהלות נכסים בסך 183 מיליארד שקל. (לסיפור המלא)

"אתם רק צריכים חיבור לרשת וקישור לאתר של רשות החברות הממשלתיות", הוסיף לפיד. ניתן להגיש מועמדות רק עד ה-1.12.13, אז אל תחכו לרגע האחרון".