הסערה באינטרנט: זינוק של מאות אחוזים בחיפוש תנורי חימום

באתר זאפ השוואת מחירים נרשמה עלייה של 531% בחיפוש אחר רדיאטורים בהשוואה לסוף השבוע שעבר ועלייה של 485% בחיפוש אחר תנורים ומפזרי חום ■ בנוסף נרשם גם זינוק בהזמנות המשלוחים ממסעדות דרך אתר זאפ rest

נזקי הסערה לצד מרבדי השלג הגיעו לכל האתרים והציפו את הרשתות החברתיות, אך במקביל בילו לא מעט גולשים באינטרנט בפתרונות אחר חימום, איטום ומזון.

בזאפ השוואת מחירים הרגישו בעיקר את אפקט החורף בחיפוש השוואתי אחר מוצרי חימום. כך, נרשמה עלייה של 531% בחיפוש אחר רדיאטורים בהשוואה לסוף השבוע שעבר ועלייה של 485% בחיפוש אחר תנורים ומפזרי חום. החיפוש אחר מזגנים הניב עלייה של 145%, בעוד איתור מייבשי כביסה זינק ב-77%.

החורף הקשה שהיכה בתי-אב רבים במהלך סוף השבוע האחרון הביא לזינוק גם בקרב אנשי מקצוע רלבנטיים. החיפוש בזאפ דפי זהב אחרי מומחים לאיטום וזיפות גגות זינק בסוף השבוע האחרון ב-210% לעומת סוף השבוע הקודם, בעוד חיפוש אחר אנשי מקצוע בתחום תיקון והתקנת דודי שמש רשם עלייה של 152%.

זינוק נרשם גם בכמות משלוחי המזון שהוזמנו במהלך סוף השבוע האחרון דרך זאפ rest, כשישראלים רבים ויתרו על יציאה למסעדה או על החשק לבשל אוכל בבית. בתל-אביב נרשמה עלייה של 136% בהזמנת משלוחים לעומת סוף השבוע שעבר, בעוד בירושלים נרשם זינוק של 120%. בחיפה ובצפון נרשם גידול של 114%.

באופן טבעי, האוכל שזכה לעניין הרב ביותר הוא מסעדות איטלקיות ופיצריות עם זינוק של 149%, ולאחר מכן מסעדות בשר והמבורגר עם עלייה של 134%.