פרשת אייל גולן: יוגשו כתבי אישום כנגד דני ביטון וצחי אסולין

פרקליטות מחוז תל-אביב מתכוונת להגיש כתבי אישום בכפוף לשימוע נגד דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן; נגד צחי אסולין, מנהל חברת ליאם הפקות; ונגד שניים מחבריו הטובים של גולן ■ הערכה: ייתכן כי יואשמו בסרסרות בקטינות

פרקליטות מחוז תל-אביב שלחה היום (ב') מכתבים ל-4 חשודים בתיק "משחקי חברה", שבהם נכתב כי יוגש נגדם כתב אישום בכפוף לשימוע. הארבעה הם דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן; צחי אסולין, מנהל חברת ליאם הפקות; ושניים מחבריו הטובים של הזמר. מוקדם יותר היום נחקר חשוד נוסף בפרשה.

בהודעת הפרקליטות לא צוין מהו הסעיף שיתורגם ויופיע בתוך כתב האישום, אך לחדשות 2 נודע כי אין מדובר בכתב אישום קל שיכלול עבירות דוגמת בעילה אסורה בהסכמה - אלא סרסרות בקטינות. השימוע עתיד להתקיים בתוך חודש.

ברקע הכוונה להגיש כתבי אישום נגד אביו של גולן ומקורביו, פורסם בחדשות ערוץ 2 כי מקורב נוסף לזמר נחקר באזהרה במשך מספר שעות בחשד לבעילת קטינה. על-פי החשד, מי שהכיר בין השניים היה אביו של גולן, דני ביטון.

האיש שוחרר לביתו, ועדיין לא ברור האם יוגש נגדו כתב אישום. ההערכה כעת היא שעדותו מחזקת את החשד לסרסרות בקטינות נגד ביטון. במשטרת מחוז תל-אביב אישרו את הפרטים.