רייטינג שבועי: יותר ממיליון צופים ב"מאסטר שף" במוצ"ש

זכיינית ערוץ 2 קשת שידרה לאורך כל השבוע והשיקה עונות חדשות של ריאליטי הבישול "מאסטר שף" ושל תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"

אחת לשנתיים, עם החלפת הימים בין זכייניות ערוץ 2, אנחנו זוכים לראות דוגמה לערוץ שכולו בנוי משידורי אותה זכיינית. בשבוע האחרון הייתה זו קשת, שניצלה את המומנטום עד תום ושברה במהלך השבוע האחרון שיא אחר שיא.

הלוח, שכמו בא לסמן משהו על האופן שבו ייראו שידוריה של קשת אם מחר תקבל רישיון, היה בנוי באיזון מדויק של ריאליטי, תחקיר ודרמה - כולם מצליחים ורבי מדרוג. לתשומת-לב הרגולטור.

את צמרת טבלת משקי-הבית כבשה "מאסטר שף" עם שני משדרי הבכורה שלה לשבוע זה. "מאסטר שף" של מוצאי שבת עלתה על פרק ההשקה, שנחשב לגבוה ביותר בכל עונותיה עד כה - וחצתה את רף מיליון הצופים (1.08 מיליון ליתר דיוק).

גם "ארץ נהדרת", שיאנית רייטינג ידועה, השיבה את הצופים בהמוניהם ליום שישי עם 1.02 מיליון צופים - הנתון הגבוה ביותר אי-פעם לתוכניות ביום שישי.

"להיות איתה", הדרמה של אסי עזר, היא תוכנית שמושכת צופים רבים, לא מעט בזכות העובדה שהיא שודרה השבוע פעמיים אחרי "מאסטר שף". דפוסי הצפייה שלה מתאימים לצפייה בתוכניות של צפייה משותפת. כך שגם אם הנתון במשקי-הבית במשדר ששודר ביום רביעי עמד על 28.1%, מדובר למעשה ב-700 אלף צופים - יותר צופים מאשר בשני פרקי "סברי מרנן" ששודרה השבוע וזוכה לפופולריות.

תוכנית התחקירים "עובדה", ששבה לפרשת שמעון קופר, הניבה 25.1% צפייה ו-580 אלף צופים. מיד אחריה שב אל המסך יעקב אילון, עם תוכניתו המופקת על-ידי ערוץ i24news, והביא 15.5% צפייה מספקים לרצועת הפריים השנייה.

"מאסטר שף" מסייעת גם לצפייה במשדרי האקטואליה של מוצ"ש. דנה ויס עם 25.5% בערוץ 2, ואילו אשרת קוטלר עם 9.6% - הנתון הגבוה מזה חמישה חודשים.

"אולפן שישי" של חדשות 2 ממשיכה להוביל את רצועת האקטואליה של יום שישי עם 21.8%. שנייה לה אילה חסון, עם התוכנית הנצפית ביותר בערוץ 1 - 5% ל"יומן".

"היפה והחנון" היא התוכנית הכי הנצפית של ערוץ 10 השבוע, עם 18.9% צפייה. גם "כלבוטק" רשמה השבוע שיא לעונה - 13.1% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי