תערוכת CES: סמסונג מציגה מסך טלוויזיה משנה צורה

הבמאי המפורסם מייקל ביי שהגיע למסיבת העיתונאים במטרה להסביר על יתרונות המסך הקעור לצפייה בסרטים התבלבל באמצע וירד מהבמה ■ סמסונג הכריזה על טלוויזיות קעורות וגם על מגוון טאבלטי אנדרואיד בגדלים של 8.4 אינץ' ועד 12.2 אינץ'

תערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES תיפתח היום (ג') בלאס וגאס, אבל כבר אתמול (ב') בלילה ערכה חברת סמסונג את מסיבת העיתונאים השנתית שלה, שנחשבת לאחת הגדולות בתערוכה. מבחינת היצרנית הדרום קוראינית, המטרה שלה זה להביא לכמה שיותר מסכים את איכות התמונה ברזולוציית 4K הגבוהה פי 4 מרזולוציית Full HD.

תחום ה-4K סובל כרגע ממחסור בתוכן וכמו יצרניות אחרות, סמסונג פועלת להבאה של סרטים לטלוויזיות שלה. סמסונג הכריזה באירוע על שיתופי פעולה עם אמזון ונטפליקס אשר יאפשר וצפיה בסרטים על הטלוויזיות התומכות של החברה.

בנוסף, סמסונג דוחפת את הטרנד החדש של מסכים קעורים. לטענת סמסונג, המסך הקעור מעניק שדה ראייה רחב היוצר אפקט פנוראמי וגורם לתחושת תצוגה גדולה אף יותר מממדיה הגדולים ממילא. סמסונג הביאה לאירוע שלה את הבמאי המפורסם מייקל ביי, שיסביר על היתרונות בצפייה בסרטים בטכנולוגיה הזו, אבל באופן מפתיע, הבמאי התחיל להתבלבל בטקסט שלו וירד מהבמה תוך כדי התנצלות בתוך כדקה.

אחת ההפתעות של סמסונג היה מסך - Bendable היודע לשנות באופן אוטומטי את הצורה שלו ממסך שטוח למסך קעור. בסמסונג טוענים שהדגם החדש נותן את היתרונות גם של מסך שטוח וגם של קעור.

טאבלט בכל גודל

לא רק טלוויזיות היו במסיבת העיתונאים של סמסונג, החברה הכריזה על טאבלטים חדשים המגיעים בכל גודל אפשרי החל מ-8.4 אינץ' ועוד לגודל העצום של 12.2 אינץ'. דגמי הדגל של החברה הם הגלקסי נוט פרו המגיע עם עט מגע ודגם מקביל בשם גלקסי טאב פרו ללא עט מגע הכוללים מסך מגע בגודל 12.2 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 2,560 על 1,600 פיקסלים, כאשר מערכת ההפעלה שלהם היא אנדרואיד 4.4 של גוגל. בסמסונג טעונים שגודל המסך העצום מאפשר לעבוד על ארבעה חלונות בו זמנית. הדגמים החדשים של סמסונג מטשטשים את ההבדלים בין טאבלט ללפטופ בצורה מוחלטת, כאשר המסכים שלהם הופכים את הטאבלט בעצם למסך ענקי לקטגוריה בה הם נמצאים.

הטאבלטים החדשים מסדרת הפרו מגיעים בעובי של 7.95 מ"מ, שוקלים 750 גרם ומציעים סוללה של 9,500 מילי אמפר. בסמסונג משלבים בדגמים החדשים מצב תצוגה בשם Magazine UX המתאים למסך הגדול, כאשר הוא מאפשר למשתמשים לארגן את התכנים המועדפים עליהם בצורת לוח בקרה לשימוש עם חלוניות מידע. ניצול שטח התצוגה הרחב, שגודלו כמעט זהה לזה של עמוד מגזין אמיתי, מאפשר למשתמשים לצרוך תכנים כגון מגזינים דיגיטליים או ספרים אלקטרוניים בפורמט המקורי שלהם. הטאבלטים צפויים לצאת לחנויות בעולם ברבעון זה של השנה.

**הכותב הוא אורח חברת סמסונג ישראל בתערוכה.