באיירן תסבסד 40% הנחה על כרטיסים לאוהדיה במשחק בארסנל

במקום 75 אירו לכרטיס, הקהל הבווארי שיגיע ללונדון לשמינית גמר ליגת האלופות ישלם 45 בלבד; כ-18 אלף אוהדים ביקשו כרטיסים, רק 2,974 יימכרו

הנהלת באיירן מינכן החליטה להעניק צ'ופר מיוחד לאוהדיה: תממן הנחה של 40% לקהל שיגיע למשחק החוץ שלה מול ארסנל באצטדיון ה"אמירייטס" בלונדון, במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

כ-18 אלף אוהדים הגישו בקשה לרכוש כרטיסים למשחק, אך ההקצאה של האנגלים לקהל החוץ עומדת על 2,974 מקומות בלבד. הזוכים ייקבעו באמצעות הגרלה. המחיר ש"התותחנים" גובים מאוהדי באיירן עומד על 75 אירו לכרטיס, אך הנהלת אלופת גרמניה ואירופה הודיעה כי תסבסד 90 אלף אירו בסך הכל לצורך ההנחה - כך שבסופו של דבר כל כרטיס יעלה רק 45 אירו בלבד.

"התמיכה שלכם בכמות משחקים כל כך גדולה במהלך השנה האחרונה לא לקחה ממכם רק זמן, אלא גם עשתה לכם חור משמעותי בארנק", נכתב באתר הרשמי של המועדון הבווארי לאוהדים. "זאת הבעה קטנה של תודה עבור התמיכה האדירה שלכם ב-2013".

המשחק בלונדון יערך ב-19 בפברואר. כהשוואה, במשחק הגומלין ב-11 במארס ב"אליאנץ ארנה" במינכן, ינועו המחירים בין 14 ל-60 אירו בלבד.

כרטיסים למשחקיה של ארסנל נחשבים ליקרים לא רק בסטנדרטים של הבונדסליגה. ארסנל מוכרת את הכרטיס היקר ביותר מבין קבוצות הפרמיירליג (מקסימום 152 אירו, צ'לסי שנייה עם 105 אירו), וגם את המנוי הכי יקר (כ-2,360 אירו).