אנדימד: הסכם הפצה אסטרטגי עם מפיץ מוביל בסין

סוכם כי השיווק על-די המפיץ ייעשה על בסיס בלעדי, וזאת בכפוף לעמידתו של המפיץ בחובה לרכוש כמויות מינימום מסוימות של יחידות מוצר על בסיס תקופתי, בהיקף של כמיליון דולר עד תום שנת 2014

חברת אנדימד מדיקל, החברה-הבת של אנדימד, המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי ייחודי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם הפצה חדש עם מפיץ מוביל בשוק האסתטי בסין לשיווק מוצר ה-Newa המוצר החדש של החברה והראשון שקיבל את אישור ה-FDA למכשיר בטכנולוגיית RF לטיפול ביתי בהתוויות המאפשרות טיפול לא פולשני המפחית קמטים ומסייע במיצוק העור.

סוכם כי השיווק על-די המפיץ ייעשה על בסיס בלעדי, וזאת בכפוף לעמידתו של המפיץ בחובה לרכוש כמויות מינימום מסוימות של יחידות מוצר על בסיס תקופתי, בהיקף של כמיליון דולר עד תום שנת 2014. ההסכם הינו לתקופה בת 15 חודשים, כאשר המפיץ מחויב לעמוד בכל דרישות ההסכם בינו לבי החברה.

חברת אנדימד משווקת בסין את מוצר ה-Newa , לטיפול בייתי החל מהרבעון השני של שנת 2013.

מנכ"ל החברה, אלעד מגל, אמר היום: "אנו רואים בשוק הסיני , שוק יעד אסטרטגי חשוב לחברה. למוצרים של אנדימד המבוססים על טכנולוגיה ייחודית של ה-3DEEP יתרונות משמעותיים ואנו מאמינים שבאמצעות השותפים שבחרנו בסין נוכל לבסס את מעמדנו כחברה מובילה ולעמוד ביעדים העסקיים השאפתניים שהצבנו לעצמנו בסין".

עד היום בוצעו באמצעות הטכנולוגיה של אנדימד מדיקל יותר מ-50 אלף טיפולים, במאות מרכזים רפואיים וקוסמטיים בעשרות מדינות בעולם.