שיפוץ הקאמפ נואו: יכיל 105 אלף מקומות; עלות של 600 מיליון אירו

הנהלת ברצלונה גיבשה תוכנית לשיפוץ מאסיבי של האצטדיון; הבנייה תחל ב-2017; ייבנה אולם כדורסל בן 10,000 מקומות במקום ה"פלאו בלאוגרנה" הישן

בתום חודשים ארוכים של תוכניות וספקולציות, הודיע מועדון הכדורגל של ברצלונה על תוכנית לשיפוץ והרחבת אצטדיון קאמפ נואו. בניגוד לתוכניות שונות, הנהלת בארסה החליטה לשפץ את האצטדיון הקיים ולא ללכת על פרויקט לבניית אצטדיון חדש שהיה עשוי לעלות סכום גבוה הרבה יותר.

השיפוץ אמור להתחיל בשנת 2017 ויימשך עד שנת 2021, וצפוי לעלות כ-600 מיליון אירו.

התוכנית כוללת הגדלת תכולת האצטדיון מ-98 אלף כיום לכ-105 אלף מקומות. בנוסף, התקנת גג שיאפשר הגנה לכלל יושבי היציעים מפני גשמים, וכן הגדלת כמות תאי הצפייה היוקרתיים.

התוכנית כוללת בנייה של אולם כדורסל חדש שיכיל 10,000 מקומות במקום ה"פלאו בלאוגרנה" הישן והקטן (7,400 מקומות). אולם הכדורסל, שיהיה אולם רב-תכליתי ויארח אירועים נוספים, ייבנה במקום אצטדיון הכדורגל שמשמש כיום את קבוצת ברצלונה ב' ונמצא מאות מטרים ספורים מהקאמפ נואו. יש לציין בניית אולם הכדורסל נכפתה על ברצלונה, אחרי שהנהלת היורוליג העמידה כתנאי לקבלת רשיון A להשתתפות במפעל אירוח באולם ביתי בן 10,000 מקומות לפחות.

התוכנית עדיין דרושה את אישור חברי המועדון, "הסוסיוס", שיצביעו בעניין בתחילת חודש אפריל. בכל מקרה, קבוצת הכדורגל של ברצלונה תמשיך לשחק בכל תקופת השיפוץ בקאמפ נואו.