מיקרוסופט גונזת את השם SkyDrive בשל בעיה משפטית

מיקרוסופט הודיעה שהגיעה להסכם עם חברת הטלוויזיה BskyB, בעלת זכויות היוצרים לשם SkyDrive, והיא תשנה אותו בקרוב ל-OneDrive

שירות האחסון בענן של מיקרוסופט, SkyDrive, הכניס אותה בחודשים האחרונים לתסבוכת משפטית באירופה. מיקרוסופט נתבעה על-ידי חברת הטלוויזיה BskyB על הפרת זכויות יוצרים, כאשר החליטה לקרוא לשירות האינטרנטי שלה לאחסון מסמכים, תמונות וסרטים בשם - סקיי דרייב.

חברת שידורי הטלוויזיה זכתה בבית המשפט באנגליה בתביעה ועל מיקרוסופט נגזר להפסיק להשתמש בשם המותג הוותיק שלה. בעקבות הסכם פשרה בין שתי החברות, מיקרוסופט קיבלה זמן הארכה לבצע את השינויים המתאימים בשירות הענן שלה.

היום (ב') מיקרוסופט הודיעה שבקרוב סקיי דרייב יהפוך ל-OneDrive. מנהל המוצר ריין גווין מסביר בבלוג של מיקרוסופט שהשם החדש מצביע על השינויים שהצרכנים עוברים בחיים שלהם. "אנחנו יודעים שאתם תשתמשו במכשירים רבים בחיים שלכם, אבל אתם רוצים רק מקום אחד לדברים החשובים שלכם. מקום אחד לכל התמונות והסרטים. מקום אחד לכל המסמכים. מקום אחד שיהיה מקושר לכל המכשירים שאתם משתמשים. אתם רוצים כונן אחד (OneDrive) לכל הדברים בחיים שלכם".

משתמשי השירות הקיימים לא יצטרכו לבצע שום פעולה בשביל לעבור לגרסה החדשה של סקיי דרייב. במיקרוסופט לא מספרים אילו יכולות חדשות היא תציע ב-OneDrive.