רשת תשדר את שמינית גמר האלופות בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה

מסתמן: זכיינית ערוץ 2 תשלם לערוץ הספורט 300-400 אלף שקל על המשחק הראשון ב"סיטי אוף מנצ'סטר"; ייתכן כי תרכוש משחקים נוספים בהמשך

זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה לשדר משחק אחד משלב שמינית גמר ליגת האלופות. מדובר במשחק הראשון בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה, שייערך ב-18 בפברואר באצטדיון "סיטי אוף מנצ'סטר", ביתה של סגנית אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי.

רשת סיכמה על רכישת המשחק מערוץ הספורט, המחזיק בזכויות השידור של ליגת האלופות בישראל. על-פי הערכות בשוק, תשלם זכיינית ערוץ 2 לערוץ הספורט בין 300-400 אלף שקל.

ייתכן כי רשת תרכוש לשידור משחקים נוספים העונה מליגת האלופות, בכפוף לאטרקטיביות של המשחקים בשלבים הבאים.

כזכור, בשל העובדה שרשת משדרת במהלך השבוע בימים ראשון-שלישי, היא מוגבלת לבחירת משחקי ליגת האלופות שמשוחקים בימי שלישי בלבד. מסיבה זאת כבר עכשיו ברור כי רשת לא תוכל בכל מקרה לרכוש לשדר את גמר ליגת האלופות שמשוחק ביום שבת.

בשנים האחרונות שידרה רשת לא מעט אירועי ספורט, ובעיקר כדורגל. בעונה שעברה רכשה רשת לשידור 3 משחקים מליגת האלופות - שני משחקי חצי גמר ואת הגמר בין באיירן מינכן לדורטמונד (גרף 21.9% רייטינג). לפני שנתיים היא שידרה את גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לבאיירן מינכן (19% רייטינג). לפני כן היא שידרה ב-2009 את גמר האלופות בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה, משחק שגרף נתון צפייה ממוצע של 31.5%.

מערוץ הספורט ומרשת לא נמסרה תגובה.