חיים בסרט

עייפתם מתוכניות בישול? מזל שיש "אוסקר" באוויר - זה הזמן של חובבי הסרטים

מפיטר פן ועד קייט וינסלט - יום א' בערוצי הסרטים

עייפתם מתוכניות בישול? נמאס לכם לעקוב אחר סדרות מתוחכמות? הקומדיות בטלוויזיה הפסיקו להצחיק אתכם ותינוקות נולדים אל מול המצלמות הפסיקו לרגש אתכם? מזל שיש "אוסקר" באוויר.

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים בלוח המשדרים ורואים איך אפילו יום ראשון (שבאופן מסורתי דל בסרטים טובים), הופך לערב שידורים לא רע לחובבי הסרטים. "יס 1" יקדיש את הערב לשני סרטים מעולים בכיכובה של מי שמגיע לה אוסקר (לו אך הייתה קטגוריה כזאת), על "הדבר הכי קרוב למריל סטריפ שיש לבנות הדור הזה להציע", תואר קצת ארוך ומאוד מחייב שמגיע בדין לשחקנית הנפלאה קייט וינסלט. מי שהתגלתה יחד עם ליאונרדו דה-קפריו על סיפונה של הטיטאניק, הפכה לאחת הגברות הראשונות של הקולנוע, וב"חלון פנורמי" (21:30, "יס 1") הם אפילו חוזרים לשתף פעולה כזוג נשוי שקורס אל תוך שגרת חייו בסרט מייאש אך מקסים. העובדה שגם דה-קפריו מועמד השנה ל"אוסקר" (על "הזאב מוול סטריט" החזק), מלמדת שהסטיגמה אודות הקשר בין יופי לכישרון, דבקה גם בגברים: הן מספיק היה לצפות בסרט הזה מלפני 6 שנים כדי להיווכח שהאיש "שחקן-שחקן".

למי שאין כוח לתלאות השגרה הבורגנית, אבל יש כבלים, שמורה האופציה להתרווח מול "הוט פריים" ולצפות ב-22:00 ב"הוק" של סטיבן שפילברג. את העלילה כולכם מכירים: עלילותיו של פיטר פן, הנער שלא מתבגר לעולם ב"ארץ לעולם לא". ספק אם הסרט הזה היה מצליח להרשים ללא רשימת כוכבי העל שמככבים בו, ביניהם: דסטין הופמן ורובין וויליאמס שב-1991, היו השמות הכי חמים בהוליווד.