שחקני הפועל ת"א הסכימו לקיצוץ רוחבי של 5%-6% בשכרם

הקיצוץ יהיה תקף למשתכרים מעל 20 אלף שקל ברוטו בחודש ■ רמון: "בשנה וחצי שאני מנהל את הפועל, העמדנו תקציבים של כ-100 מיליון שקל"

בעלי הפועל ת"א כדורגל, חיים רמון, נפגש היום (ב') עם שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לשיחה במתחם האימונים בנוגע למצב הכלכלי במועדון, במהלכה הסביר לשחקנים את הצורך בקיצוץ במשכורתם, כחלק מהתוכנית לצמצום הגירעון שאיתו אמורים האדומים לסיים את עונת 2013/14.

מהפועל ת"א נמסר, כי בתום השיחה הסכימו כל הצדדים על קיצוץ רוחבי של 5%-6%, לכל למשתכרים מעל 20,000 שקל ברוטו בחודש בלבד. הסכום יוחזר במלואו במידה והקבוצה תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה הבאה (בהנחה ובכלל תצליח הפועל לסיים העונה במיקום בליגת העל שמוביל להשתתפות במוקדמות המפעל). לדברי המועדון, מהלך הקיצוצים יאפשר את תשלום המשכורות הסדיר עד תום העונה. שחקן שיעזוב את הקבוצה, יקבל חלק ניכר מהסכום המקוצץ בחזרה.

חיים רמון אמר היום: "בשנה וחצי שאני מנהל את הפועל ת"א, העמדנו תקציבים של כ-100 מיליון שקל, כשעשרות מיליונים מהם הושגו על-ידי. המועדון עשה הכל העונה בכדי שהקבוצה תצליח מקצועית וסיפק לשחקנים ולצוות המקצועי את כל התנאים לכך. לצערי העובדה שלא הגענו לשלב הבתים באירופה העונה פגעה ביציבות הכלכלית, ולכן המהלך הזה של הקיצוץ הוא בלתי נמנע וגם השחקנים הבינו את זה. אני אמשיך לפעול לצמצום הגירעון ככל הניתן עד לתום העונה ואשתדל ככל הניתן לתת לקבוצה את האמצעים להצליח במטרה שנותרה העונה והיא השגת המקום לאירופה, כדי שהאופק הכלכלי יהיה טוב יותר והקבוצה תמשיך להיות חזקה גם בעונה הבאה".

הקפטנים של הפועל, שי אבוטבול וגילי ורמוט, מסרו: "כפי שחיים הסביר לנו בפגישה בה נכחנו שנינו, היום גם נערכה שיחה בהשתתפות כל השחקנים. כולנו מבינים את המצב ואת הקושי ואנחנו צריכים להירתם לטובת הפועל ת"א".