ראשונות טובות מדי

"אולפן ליגת האלופות" היא תוכנית הספורט הכי טובה, ו"מצב האומה" הכי מצחיקה

"אולפן ליגת האלופות" מול "מצב האומה", יום ג' 21:00, ספורט 5 וערוץ 2

מעשה ביהודי עני שהציל את חייו של הפריץ והוזמן לארוחת ערב חגיגית בביתו. התאספו כל מכריו העניים, תרמו איש-איש את חלקו כדי להתקין לו חליפה מכובדת - ובתנאי שיתאר את הארוחה לפרטיה ולא יחמיץ דבר.

אם לקצר את המעשייה הארוכה לכדי כמה משפטים: כשישב אל שולחנו של הפריץ הוגשה לשולחן מנת בורשט נפלאה, אחר-כך הוגשה תוספת וגם היא נלגמה בשמחה, אחריה עוד בורשט, ואז עוד מנה... כך עד שהגיעה שעת הארוחה, היה כבר אותו אביון מלא כל-כך עד שלא יכול היה לחשוב על אוכל, לא כל שכן לאכול אותו. לכן כששאלו אותו חבריו האם אשתו היפה של הפריץ יודעת לבשל, השיב: לבשל היא יודעת נפלא, היא רק לא יודעת להגיש!

למה גררתי את הקוראים הנכבדים עד לביתו של הפריץ בטור המלצות טלוויזיה? כי הערב (ג') מזומנות לנו שתי מנות ראשונות משובחות שלא רק שמאיימות על המנה העיקרית, אלא אף מתנגשות זו בזו: אולפן ליגת האלופות, תוכנית הספורט הטובה ביותר על המסך, חוזרת בפרקים חדשים לא רק עם מנצ'סטר סיטי וברצלונה, אלא עם מודי בר-און, נדב יעקובי, אבי מלר וחבריהם הרעבים לכדור אחרי פגרה כה ארוכה.

זו הייתה יכולה להיות המלצת צפייה ברורה מאליה, אלמלא התחכמו רשת, רכשו את זכויות השידור של המשחק מידי ערוץ הספורט והפקידו את 45 הדקות שמפרידות בין מהדורת החדשות לבינו, בידי ליאור שליין, גורי אלפי, עינב גלילי ואורנה בנאי - החבורה הכי מצחיקה על מסך הטלוויזיה.

אז כן, בסוף יהיה גם משחק כדורגל, אפילו כזה שעל הנייר מבטיח להיות מרתק, אבל מה נעשה עד אז מול תפריט ה"ראשונות"?