YouPhone בדרך לשוק הקווי: חתמה הסכם עם IBC

במסגרת החוזה תוכל YouPhone להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי תקשורת ביתיים (טלפון קווי אינטרנט וכו') על גבי תשתית הסיבים

חברות הסלולר YouPhone וחברת הסיבים האופטיים IBC הודיעו היום (א') על חתימה על חוזה עבודה משותף במהלכו תצטרף YouPhone לפורטל של IBC.

במסגרת החוזה תוכל YouPhone להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי תקשורת ביתיים (טלפון קווי, אינטרנט וכו') על גבי תשתית הסיבים, זאת, בנוסף לתוכניות ולשירותי הסלולר שמציעה YouPhone. במהלך זה, מבקשת החברה לאפשר ללקוחות ליהנות מפירות מהפכת הסלולר גם בשירותים הביתיים - במחיר זול בטכנולוגיה מובילה ובשירות איכותי.

בכוונת YouPhone לפעול בדומה למודל העסקי של וירג'ין מובייל, מפעילת סלולר של מעל ל 3 מיליון לקוחות בבריטניה, הפועלת כחלק מתאגיד התקשורת והמדיה העולמית וירג׳ין ומציעה סל רחב של שירותים לרבות טלוויזיה בכבלים, טלפון קווי, אינטרנט וסלולר. כידוע, מנכ"ל וירג'ין מובייל, משמש כדירקטור ב YouPhone ומלווה את התקדמות החברה מאז הקמתה.

לדברי אריאל שרייבר מנכ"ל YouPhone: "הצטרפותה של YouPhone לחברת הסיבים האופטיים תאפשר לנו להמשיך את מהפכה הצרכנית שאנו מובילים ותאפשר לנו להעמיק את סל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו גם בבית. ההסכם שנחתם עם חברת IBC הינו אבן דרך נוספת להמשך ביסוסה של YouPhone כשחקן משמעותי ומוביל בשוק התקשורת בישראל. אנו נמשיך לפעול כשומרי הסף של התחרות בכל תחום פעילות שאליו נכנס".

לדברי דני לאובר, מנכ"ל חברת הסיבים IBC: "ההצטרפות של YouPhone היא צעד משמעותי לעבר עולם תקשורת חדש. עולם שבו כללי המשחק משתנים והכוח עובר לצרכן באמצעות שקיפות ותחרות אמיתית. הפורטל שלנו שיעלה בקרוב ייצור מציאות צרכנית שיווקית המאפשרת מעבר חופשי לגמרי בין חברות, דוגמת YouPhone, ומהיריות גלישה סימטריות במחירים הוגנים. אנו מודים ל-YouPhone על הבעת האמון וההצטרפות למהפכה שתביא את בשורת העולם החדש לכל בית בישראל".