לילך טל, סמנכ"לית הרגולציה והתקשורת של הוט, פורשת

הודיעה למנכ"ל הוט הרצל עוזר על רצונה לסיים את התפקיד לאחר 4.5 שנים

סמנכ"לית הרגולציה והתקשורת של קבוצת הוט, לילך טל, פורשת מהחברה. טל הודיעה הבוקר למנכ"ל החברה הרצל עוזר, על רצונה לסיים את התפקיד לאחר 4.5 שנים בחברה. באחרונה הודיע על פרישתו גם עוזר עצמו.

טל הקימה את החטיבה המאוחדת של הרגולציה והתקשורת. בין היתר, נמסר מהוט, "הנהיגה תפיסה של תקשורת שקופה ויוזמת, כדוגמת מהלך התקשור הנרחב והחשיפה של הבעלים פטריק דרהי, שהתקיים לפני חודש". קודם לכן, שימשה טל כסמנכ"ל וראש מטה החברה, ולקחה חלק בהובלת כל המהלכים האסטרטגים המשמעותיים של הקבוצה בשנים האחרונות. היא הייתה יד ימינו של המנכ"ל עוזר, ושותפה פעילה לכל ההחלטות והתהליכים בתוך הארגון ומחוץ לו.

טל אמרה בתגובה "הייתה לי הזכות לעבוד בחברה, שבה קצב השינוי הוא בלתי נתפס, ויוצר אתגרים מתמשכים. לקחתי חלק בהתהוות הקבוצה מחברת תקשורת לקבוצת תקשורת, אשר הפכה לשחקן המשמעותי ביותר בשוק התקשורת. בשנים מרתקות אלו, התאפשר לי ללוות ולהשפיע מזווית ראיה מרחבית ורב ממדית. אני מודה להרצל עוזר, שאפשר לי להיות לצידו בקוקפיט, ולקחת חלק במסע הזה של הוט, תוך שהוא נותן בי אמון מלא, והזדמנות להיות שותפה בכל דבר ועניין. לאחר תקופה ארוכה בהוט, ועם פרישתו של הרצל מתפקיד המנכ"ל בשבוע הקודם, ואחרי תקופה מרתקת, אינטנסיבית ורבת עשיה, אני מרגישה, כי זה הזמן הנכון לעשות שינוי, ולהתחיל אתגרים אחרים".

עוזר אמר "היכרותי עם לילך היא ארוכת שנים, ועם כניסתי לתפקיד מנכ"ל הוט, הצעתי לה להצטרף להנהלת החברה. לילך הינה בעלת כישורים אסטרטגיים בולטים, ובעלת חשיבה עסקית לצד משימתיות ויכולת הנעה והובלה של מהלכים מקצה לקצה, ואת כל אלו עשתה בנחישות, בחוכמה בינאישית ובצניעות לאורך כל שנותיה בהוט. בתפקידה האחרון כסמנכ"ל רגולציה ותקשורת, הביאה להישגים מרשימים ומשמעותיים לקבוצה. לילך היוותה עוגן מרכזי בהנהלה, וברצוני להודות לה על תרומתה הרבה, ועל מחויבותה המוחלטת להצלחת הקבוצה בכל השנים האלו".