"הרץ" של יעקב שחר תמשיך להשכיר רכבים להתאחדות לכדורגל

גם חברת שלמה סיקסט נבחרה במכרז של ההתאחדות להשכרת כ-25 רכבים לעובדיה בשלוש השנים הבאות ■ ההסכם החדש אינו כולל חבילות חסות

הקשר העסקי בין ההתאחדות לכדורגל לבין בעלי מכבי חיפה יעקב שחר צפוי להימשך גם בשלוש השנים הבאות, אם כי בהיקף מצומצם יותר. כך מסתמן בתום מכרז הרכב שפרסמה ההתאחדות, ובו זכו הפעם שתי חברות להשכיר כ-25 רכבים לעובדי ההתאחדות לכדורגל בשלוש השנים הבאות - חברות הרץ (מקבוצת מאיר שבבעלות יעקב שחר וישראל קז) ושלמה סיקסט (שבבעלות שלמה שמלצר).

התקשרות הרכב של ההתאחדות לכדורגל עמדה בפני לא מעט ביקורות בחודשים האחרונים, לאור העובדה שההתאחדות בחרה בשנים האחרונות בבלעדיות בחברת הרץ, שבבעלות בעלי מכבי חיפה יעקב שחר.

במכרז הנוכחי, גם מתוך שיקולים כלכליים שנובעים ממצבה הקשה של ההתאחדות, החליטה ההתאחדות להכניס שתי חברות שיתחרו ביניהן על מתן שירותי ההשכרה. להתאחדות תהיה האופציה להחליט איזה וכמה רכבים היא שוכרת מכל חברה, על בסיס התנאים שיגישו כל אחת משתי החברות לכל סוג רכב. בכל מקרה, ל"גלובס" נודע כי המטרה היא שכל חברה תקבל לפחות שליש מכמות הרכבים הכוללת שתשכור ההתאחדות. על-פי הערכות, תשלם ההתאחדות לשתי החברות כ-100 אלף שקל בחודש עבור השכרת הרכבים.

בשונה מההסכם הקודם עם הרץ, שכלל גם חבילת חסות ופרסום לה זכתה חברת הרכב (בין היתר שלט באצטדיון רמת גן, פרסום על הלדים במשחקי הנבחרות, ועוד), ההסכם הנוכחי אינו כולל חבילות חסות - ואלו יירכשו על-ידי חברות הרכב, אם ירצו בכך, בנפרד.

מחברת הרץ נמסר בתגובה: "חברת הרץ, ככל חברה עסקית, שולחת הצעות למכרזים שונים. החברה השתתפה במכרז פתוח לכלל חברות השכרת הרכב בישראל, וזכתה. ההצעה הוגשה על בסיס עסקי גרידא, ואנו גאים שההתאחדות לכדורגל, כמו חברות רבות בישראל, בחרו בהרץ".