עובדי דואר ישראל ישבתו בעקבות ההחלטה לפטר עובדים

העובדים ישביתו מחר את הסניפים ■ לפני כשבוע החליטה הנהלת החברה לפטר 130 עובדים ארעיים ■ מחברת דואר ישראל נמסר: "הנהלת החברה פועלת באופן אינטנסיבי במטרה להציל את פרנסתם של אלפי משפחות"

ועד עובדי דואר ישראל הודיע היום (א') על כוונתו לצאת בשביתת מחאה מחר בעקבות החלטת הנהלת החברה לפטר 130 עובדים ארעיים. ועד העובדים נמצא בסכסוך מתמשך מול הנהלת החברה, וזאת בעקבות המהלכים לשינוי ארגוני בחברה, והעובדה שהחברה הגיעה למצב פיננסי קשה ביותר.

בשבוע שעבר הודיע מנכ"ל דואר ישראל חיים אלמוזנינו על כוונתו לנקוט בשורה של צעדים מיידיים, כדי לשפר את תזרים המזומנים של החברה, ולהביא לצעדי התייעלות מהירים על מנת לשפר ולחזק את מעמדה של החברה. מאחורי הנהלת הדואר עומדים רשות החברות ומשרד האוצר שמנסים לסייע ולתמוך בצעדי ההנהלה, ומנגד עומד משרד התקשורת שמידת מעורבותו כמעט ולא רלוונטית.

מחברת דואר ישראל נמסר: "הנהלת החברה פועלת באופן אינטנסיבי במטרה להציל את פרנסתם של אלפי משפחות. בין היתר החלה החברה בצעדי חירום במסגרת סמכויותיה, כדי להפסיק את התדרדרות החברה, וכן פועלת ליישום תוכנית הבראה מקיפה. מפתיע שבתקופה כל כך מורכבת של החברה, מחליט ועד העובדים במקום להתגייס, להעמיק את המשבר".