סוכן ופיננסייר: פיני זהבי העניק הלוואה לשפילד וונסדי

הסופר-אייג'נט הישראלי סייע למועדון מליגת המשנה באנגליה, והלווה לו כספים כנגד האצטדיון הביתי שלו

פיני זהבי אמנם כבר לא עולה לכותרות באותו קצב שידענו בעבר, אך מתברר כי ה"סופר-אייג'נט" הישראלי ממש לא שובת מעבודה: לאחרונה, פורסם כי הסוכן ואיש העסקים הוותיק העניק הלוואה לשפילד וונסדי, המועדון מליגת המשנה באנגליה - באמצעות חברת Gol International Ltd שבבעלותו, שיושבת בגיברלטר. כך דיווח אתר insidermedia.com.

דבר ההלוואה התגלה בדוחות הכספיים שהגישה שפילד לרשם החברות הבריטי בסוף 2013. היא ניתנה למועדון על-ידי זהבי, כנגד זכויות כלכליות על אצטדיונה הביתי ("הילסבורו").

בעלי שפילד הוא איש העסקים הסרבי-אמריקאי מילאן מנדריץ', שבינואר 2006 מכר את השליטה שלו במועדון אנגלי אחר - פורטסמות' - לסאשה גאידמק (בנו של ארקדי). עסקה זו התרחשה בתיווכו של פיני זהבי. בעבר, כש"פומפי" נקלעה לקשיים כספיים - זהבי הלווה גם לה כספים.

כזכור, אחת העסקאות הגדולות ביותר בקריירה של זהבי היתה ב-2003, אז היה אחד המתווכים בעסקה במסגרתה רכש רומן אברמוביץ' את צ'לסי.

לאחרונה פורסם בתקשורת הסרבית כי פיני זהבי מסייע למועדון הפאר הסרבי, פרטיזן בלגרד, למצוא משקיעים בישראל. על-פי חברת transfermarkt, בין השחקנים הבולטים מהעולם שהוא מייצג כיום אפשר למנות את קרלוס טבז (יובנטוס), חבייאר מסצ'רנו (ברצלונה) וז'ואאו מוטיניו (מונאקו).