הפתעה: יו"ר דירקטוריון הדואר תומך בצעדי החירום

עובדי החברה פתחו בעיצומים והפגנות לאחר שההנהלה החליטה לפטר 130 עובדים זמניים ולנוקט בצעדים נוספים ללא דיחוי, וזאת לאור מצבה הקשה של דואר ישראל

הפתעה: יו"ר דואר ישראל חזי צאיג מביע תמיכה בצעדי ההתייעלות של הנהלת החברה, למרות המחלוקות והוויכוחים של ההנהלה מול ועד העובדים ושלו באופן אישי נגד ההנהלה. ועד העובדים מנסה לנהל מאבק אישי נגד מנכ"ל דואר ישראל חיים אלמו זנינו, ופנה ליו"ר הדירקטוריון במסגרת המאבק נגדו, וצאיג במכתב ששלח לעובדים מביע תמיכה בצעדי החירום שנקטה החברה.

במכתב ששלח צאיג לשמעון פרג'ון יו"ר ועד העובדים הוא כותב לו כי הוא וחברי הדירקטוריון מייחסים חשיבות רבה לגיבוש תוכנית הבראה כוללת אשר תבטיח את קיומה ושגשוגה של החברה.

עובדי החברה פתחו בעיצומים והפגנות לאחר שההנהלה החליטה לפטר 130 עובדים זמניים ולנוקט בצעדים נוספים ללא דיחוי, וזאת לאור מצבה הקשה של דואר ישראל. הנהלת דואר ישראל עובדת בצמוד ובאדיקות עם משרד האוצר ורשות החברות על מנת להבריא את החברה.

צאיג, שהוא מקורבו של שר התקשורת גלעד ארדן, מציין במכתב לפרג'ון כי תוכנית ההבראה שעל הפרק אשר הוצגה על ידי הנהלת החברה כוללת מהפיכה של ממש בייעוד הדואר, במבנהו, באופן פעילותו וכיוצא מכך גם בהרכב כוח האדם ובמבנה השכר. יעדים אלו טעונים מו"מ רציני עם שורה של גורמים ונדרש לכך פרק זמן רב.

צאייג כותב כי עד לגיבוש תוכנית ההבראה הנחה הדירקטוריון לנוכח האיום המיידי של התרוקנות קופת המזומנים - את ההנהלה לנקוט בצעדי חירום לצמצום ההוצאות.הנהלת החברה הציעה לעובדים לפתוח במו"מ על צעדי החירום ותוכנית ההבראה במקביל משום שאין לה את המשאבים לחכות עד שתגובש תוכנית ההבראה.

הוא מסיים את המכתב וקורא לעובדים להירתם לתהליך שהכרחי לשתף בו פעולה על מנת שיצליח.