מדיגוס קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק מערכת ה-MUSE

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס: "זהו הישג חשוב בתכניתנו האסטרטגית לחדירה מסחרית בשנת 2014, המקדם אותנו ביישום התכנית המסחרית, הקלינית ותכנית ההכשרה לרופאים באופן משולב, באמצעות הקמת 'מרכזי מצוינות רפואיים' בארה"ב"

חברת מדיגוס , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי לפרוצדורות אנדו-כירורגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום כי קיבלה אישור 510(K) מה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) לשיווק הדור הבא של מכשיר הדגל שלה, מערכת ה-MUSE או בשמה הקודם, SRS.

מערכת ה-MUSE היא מכשיר רפואי המבצע פרוצדורת פונדופליקציה חלקית באופן זעיר-פולשני וללא חתכים דרך הבטן. שיטה זו עושה שימוש בסיכות כירורגיות סטנדרטיות לצורך עטיפה והידוק של הדופן הקדמי של הקיבה לוושט. נכון להיום, הפרוצדורה מיועדת לטיפול בחולי GERD כרוניים.

המערכת מספקת לחולים אלה, שהם בדרך כלל בסיכון גבוה יותר מכלל האוכלוסייה לחלות בסרטן הוושט, פתרון טיפולי בעל פוטנציאל ארוך טווח, שמטרתו שיחזור האנטומיה של הוושט באמצעות מכשור רפואי זעיר פולשני על מנת לצמצם או להעלים לגמרי את הסימפטומים של GERD.

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס, מסר: "אישור ה-FDA לשיווק הדור החדש של מערכת ה- MUSE הינו אבן דרך משמעותית עבור מדיגוס ויקנה לחולים בארה"ב גישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול ב-GERD. זהו הישג חשוב בתכניתנו האסטרטגית לחדירה מסחרית בשנת 2014, המקדם אותנו ביישום התכנית המסחרית, הקלינית ותכנית ההכשרה לרופאים באופן משולב, באמצעות הקמת 'מרכזי מצוינות רפואיים' בארה"ב. כמו כן, אישור השיווק ממצב את מדיגוס לצמיחה משמעותית ומתמשכת בטווח הארוך ולהפיכתה למובילה בתחום של מכשור רפואי אנדו-כירורגי זעיר-פולשני".