גארמין 220 Forerunner - שעון דופק חברתי

ה-220 הוא שעון דופק נוח הכולל את כל היכולות ומתאים גם לעולם הרשתות החברתיות, שגם חובבי ריצה לא טכנולוגיים יסתדרו איתו

חובבי הספורט הרוצים להצטייד בשעון דופק, נתקלים בחנויות במגוון גדול של מוצרים הפונים לסוגים שונים של פעילויות - כמו ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה. יצרניות שעוני הדופק מנצלות את מספר המתאמנים הגדול בארץ וממשיכות להוציא דגמים חדשים לשוק, כאשר האחרונה לעשות זו היא גארמין.

ממשק: שעוני הדופק מגיעים בדרך כלל עם מסך בגוונים אפורים ובהרבה מקרים גם עם ממשקים לא ידידותיים. דגם Forerunner 220 הפתיע אותנו קודם כל בפשטות ההפעלה שלו (לפחות בפעולות הבסיסיות) וגם במסך עם גוונים צבעוניים, כמו תכלת ואדום, שמוסיפים לחוויה.

אפליקציה: גארמין לא רצתה לוותר על חיבור לעולם החברתי. באמצעות אפליקציה ייעודית, גארמין מציעה לשדר לחברים בזמן אמת את מסלול הריצה וקצב ההתקדמות בפייסבוק (דורש לרוץ עם הסמארטפון). בנוסף, האפליקציה מאפשרת באמצעות חיבור בלוטות', העברת כל המידע על האימונים לסמארטפון, במקום לחבר את השעון למחשב. האפליקציה פעילה כרגע רק על מכשירי אייפון מדגם 4S ומעלה. בשבועות הקרובים היא תגיע גם לדגמי אנדרואיד.

ריצה: אחת התכונות הנחמדות בשעון הוא מזהה שיאים אישיים, הנותן פידבק למתאמן על ההישגים שלו. למשל, כאשר מבצעים מסלול במרחק גדול או מבצעים ריצה מהירה יותר מהרגיל. החיווי על המדדים האישיים בריצה ניתן להתאמה אישית. ה-220 כולל גם התקן GPS פנימי המציג את המהירות ומרחק הריצה. האיתור הראשוני של השעון מאוד מהיר ואפשר להתחיל לרוץ מייד כאשר מפעילים אותו. בזמן הריצה אפשר לקבל חיווי ברטט וצליל, כאשר מסיימים מרחק של ק"מ או רוצים לקבל עדכון על מדדי קצב הלב.

בשורה התחתונה: ה-220 הוא שעון דופק נוח הכולל את כל היכולות ומתאים גם לעולם הרשתות החברתיות, שגם חובבי ריצה לא טכנולוגיים יסתדרו איתו.

מחיר: 1,600 שקל.

ציון: 9.