גינזבורג וקייזמן עושים חיים

מי הגיעו לערב ההתרמה של עמותת חיים? ■ מה עשה אהרון מידן בספארי? ■ וגם: מי התכנסו באירוע השנתי של קונגרס יהודי בוכרה העולמי?

ערב ההתרמה השנתי של עמותת "חיים", הפועלת למענם של ילדים חולי סרטן בישראל, נערך אמש בחוות רונית. אסתי גינזבורג ואסי עזר התנדבו להנחות ולהוביל את הערב. במסגרת האירוע, שהופק בפעם השנייה ע"י חמי מיכאלי מחברת בולד, הופיעו בהתנדבות האומנים משה פרץ, להקת אתניקס, שירי מיימון ונתן גושן. הבאים נהנו מאירוע קוקטיילים וממנות מעוצבות מעשה ידם של השפים ירון שלו, עומר מילר ופול אסנהיים. ההכנסות מן האירוע, שהצטברו לסך כולל של למעלה מ-500 אלף שקל, יועברו לסיוע לילדי העמותה.

אור ואורלי שני / צילום: יוסי כהן
 אור ואורלי שני / צילום: יוסי כהן

אור ואורלי שני

הגיעו ותרמו: בעלה של יוזמת האירוע עדי קייזמן; שגריר איטליה בישראל, פרנצ'סקו מריה טאלו ורעייתו אורנלה; פרופ' זאב רוטשטיין; רני והילה רהב; יואב פלאטו שרון; עופרה שמלצר, ללא הבעל ישראל רייף שנמצא בנסיעת עסקים בתאילנד אבל מלווה בחברתה עו"ד מגי הלפרין; מיכל ודוד פורר; דליה ומשה ממרוד; ראובן אבלגון; אורן קובי; אורלי שני שהגיעה עם בתה אור; עומר דנקנר ולי גרבנאו; אבי לוי; ניר בורנשטיין; דורון ועדי סבג ורבים נוספים.

בכורה למקרה המוזר

חברי אגודת ידידי תיאטרון בית ליסין חגגו בשבת אחר הצהריים פרמיירה להצגה "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה". ההצגה מספרת על נער בעל תסמונת אספרגר, המחליט לפתור את התעלומה מי הרג את הכלב של השכנה, ונאלץ להתמודד לראשונה עם העולם שבחוץ.

לימור לבנת וג'ני ברנדס / צילום: יוסי כהן
 לימור לבנת וג'ני ברנדס / צילום: יוסי כהן

לימור לבנת וג'ני ברנדס

נצפו: יו"רית האגודה ג'ני ברנדס; שרת התרבות והספורט לימור לבנת; ורדה ובועז דותן; מיכל ויובל רכבי; מיכל ומיקי צלרמאייר; נטע סגל; נילי ואלי זהר; דורית חכים ושלמה קרמר; ליאורה ומיקי פדרמן; יגאל אהובי; יעל אלמוג; אסתי ובני אקרמן; אילנה ואברהם ביגר; ענת וגבי ברון; נאוה ברק ושלום זינגר; אלישבע ג'יבלי; אורה גולדנברג; שרה ומיכאל גייגר; הגר ועזרא דגמי; אילנה ויאיר המבורגר; חנה וגדעון המבורגר; אסתי ואלקס הרטמן; רות ומישאל חשין; רוני אמיד וברוריה לקנר, שבנה - אמיר לקנר - כתב את המוזיקה להצגה; גליה ויהושע מאור; נילי ושי מאיר; דורית וארז מלצר; עידן וולס; ענת ושמואל פרנקל; דליה ואייבי נאמן; ורדה וחיים סאמט; ציפי ואפרים קונדה; תמי ויהודה רוה; דניאלה ודן שיינמן; אלה ואריאל שמר; הדסה ומאיר שני, עירית ומושיק תאומים ועוד.

מידן בספארי

אהרון מידן, יו"ר קבוצת גולף, ואלי מיזרוח המנכ"ל הנכנס של הקבוצה, השיקו אתמול בבוקר את תצוגת בגדי הים של רשת אינטימה לקיץ 2014. התצוגה, לא פחות ולא יותר, התקיימה במתחם האירועים בספארי ברמת גן, תחת הקונספט CYBER AFRICA. בתצוגת האופנה כיכבה פרזנטורית המותג, טיטי איינאו, אשר פתחה את התצוגה בבגד ים שלם בהדפס אקזוטי יחד עם מלכת היופי החדשה מור ממן, וסגניתה, לצד 15 דוגמניות נוספות שצעדו על מסלול שהוקם בהשראת הקולקציה.

יוחנן לוקר, אהרון מידן, סיגליה חפץ ואלי מיזרוח / צילום: רפי דלויה
 יוחנן לוקר, אהרון מידן, סיגליה חפץ ואלי מיזרוח / צילום: רפי דלויה

לוקר, מידן, חפץ ומיזרוח

בין האורחים בתצוגת האופנה שנהנו מציוץ ציפורים ומאווירת טבע אופנתית: יוחנן לוקר, מנכ"ל כלל תעשיות אלקטרוניקה; סיגליה חפץ, רעייתו של צבי חפץ שגריר ישראל באוסטריה, המשמשת גם כחברת דירקטוריון בגולף ועוד.

שטרן מגשים חלומות

חברת סלקום, בהובלתו של מנכ"ל החברה ניר שטרן, קיימה לאחרונה, יחד עם עובדי החברה, יום פעילות למען הקהילה במרכז אתגר בנתניה. מרכז עמותת אתגר הוקם בשנת 2009 ומשמש כמרכז יום לליווי ולטיפול בילדים ובמבוגרים עם מוגבלויות. המרכז, שבכניסה אליו גינת ירק, מציע מגוון שירותים, פעילויות וחוגים, ונותן מענה יום-יומי של שיקום ופנאי לילדים ולמבוגרים עם מוגבלויות פיזיות.

ניר שטרן / צילום: סיון פרג'
 ניר שטרן / צילום: סיון פרג'

שטרן ועובדים בחברה צובעים

במסגרת הפעילות, עובדי סלקום ומנכ"לם לקחו חלק פעיל בתיקונים ובעבודות צביעה. כשאורנה ארד, מנהלת גן הפרחים במרכז, שיתפה את שטרן בחלומה להציב אקווריום זכוכית ענק על הקיר החיצוני של המרכז, כדי שיאפשר לילדים בעלי צרכים מיוחדים חוויה של פינת חי מדיטטיבית, שטרן הבטיח לעזור גם בהגשמת חלום זה.

לבייב מקרב לבבות

קונגרס יהודי בוכרה העולמי ציין אמש את המושב ה-14 שלו, בסימן קרוב לבבות. לב לבייב, נשיא קונגרס יהודי בוכרה העולמי, קיבץ כבכל שנה את בכירי העדה ואורחים נוספים בהיכל התרבות בתל-אביב.

הרב אליהו יעקב, משה בוגי יעלון, לב לבייב / צילום: ישראל ברדוגו
 הרב אליהו יעקב, משה בוגי יעלון, לב לבייב / צילום: ישראל ברדוגו

סופר, יעלון ולבייב

כיבדו בנוכחותם: שר הביטחון משה (בוגי) יעלון; ח"כ אמנון כהן, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה; הרב יצחק יוסף כהן; ח"כ פאינה קירשנבאום; ח"כ אברהם מיכאלי; שגריר אוזבקיסטן בישראל, אובייק אושנוב; אברהם (בומי) טראוב, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים; נדב גרינשפון, סגן יו"ר אפריקה ישראל; אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל ועוד. במסגרת האירוע, פתח הקונגרס במבצע כתיבת ספר תורה שמטרתו לאחד את כלל יהודי הקהילה בארץ וברחבי העולם, באמצעות רכישה של חלקים ממנו. האותיות הראשונות בספר נכתבו במהלך הערב על ידי סופר הסת"ם הרב אליהו יעקב, יעלון ולבייב.