מניית היום: מזנקת בעקבות חתימה על הסכם אסטרטגי

במסגרת שיתוף הפעולה עם כיטוב, תפתח דקסל את הפורמולציה הסופית של התרופה, על כל שלביה לצורך הגשת בקשת ה-NDA לאישור ה-FDA

חברת כיטוב פארמה , אשר נמצאת כעת בהכנות אחרונות לקראת תחילת ניסוי קליני שלב III של החברה במוצר KIT-302, חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התרופות הבינלאומית דקסל פארמה לפיתוח וייצור התרופה.

במסגרת שיתוף הפעולה תפתח דקסל את הפורמולציה הסופית של התרופה, על כל שלביה לצורך הגשת בקשת ה-NDA לאישור ה-FDA.

בתמורה לשירותים של דקסל תשלם כיטוב פארמה 2 מיליון דולר במזומן ותקצה מניות בשווי של 1.5 מיליון דולר בשלוש הקצאות שונות לדקסל. ההקצאה הראשונה תהיה במועד החתימה לפי מחיר של 85 אגורות למניה - פרמיה של 27% על מחיר המניה כיום.

בנוסף, תשלם דקסל לכיטוב 500 אלף דולר במזומן ותקבל זכות ראשונים במו"מ לשיווק הגלובאלי של התרופה ולייצורה באופן מסחרי.

פול ווימאק, יו"ר כיטוב, ציין כי "שיתוף הפעולה עם חברת תרופות בסדר הגודל של דקסל, אשר לה נסיון רב שנים בתחום הפרמצבטיקה בשוק העולמי, מהווה עבור כיטוב פארמה נכס רב ערך אשר עשוי לתרום רבות להצלחת החברה בהבאת התרופה שלנו לשוק, במהירות ובאיכות הגבוהה ביותר".

דקסל הינה חברה פרמצבטית בינלאומית מקבוצת דקסל פארמה הפעילה בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם, לרבות ארה"ב, בריטניה וגרמניה. פורטפוליו המוצרים של דקסל פארמה כולל למעלה מ-55 תרופות, ממותגות וגנריות לטיפול במחלות לב, נוירולוגיות (לרבות כאב), ותחומים נוספים. בנוסף, קבוצת דקסל פארמה מייצרת מדי שנה כ-5 מיליארד טבליות וקפסולות במתקני הייצור של החברה בישראל, אשר עומדים בתקני ייצור ובקרת איכות המתקדמים בעולם, ובכלל זה בתקן cGMP, ומבוקרים באופן שוטף על ידי ה FDA.

כיטוב נמצאת כיום בהכנות אחרונות לקראת תחילת ניסוי קליני שלב III של החברה במוצר KIT-302 שמטרתו להוכיח, כפי שסיכמה בכתב עם ה FDA, כי ההפחתה בלחץ הדם עבור קבוצת הנבדקים שטופלו ב KIT-302 מהווה לפחות 50% מההפחתה שנצפתה בקבוצה שנטלה תרופה להפחתת לחץ דם בלבד, וללא צורך להוכיח ירידה בכאב. הניסוי יורכב מ-4 קבוצות של 30-60 מטופלים בקבוצה וכ-200 מטופלים בסך הכל, שיבדקו לתקופה של שבועיים. העלות הכוללת של הניסוי מוערכת בכ- 2 מליון דולר ובחברה מתכננים להגיש בקשה לשיווק התרופה בתוך כשנתיים מהיום.