רשמית: מכבי ת"א אלופת המדינה בכדורגל לעונת 2013/14

הצהובים ניצחו את הפועל ב"ש ופתחו פער בלתי מחיק בפסגת הטבלה; זהו התואר השני בו זוכה המועדון המאז בחמש העונות מאז נרכש על-ידי מיטש גולדהאר

מכבי ת"א הבטיחה הערב (שבת) רשמית את הזכייה השנייה ברציפות שלה באליפות המדינה בכדורגל, וה-20 בסך הכל בתולדות הקבוצה המעוטרת ביותר בישראל - לאחר שגברה 1-2 על הפועל ב"ש במשחק חוץ באצטדיון וסרמיל, במסגרת המחזור ה-33 של ליגת העל.

את תוצאת המשחק היום הכריע ערן זהבי, עם צמד שערים (בדקה ה-12 וה-31 בפנדל; דובב גבאי צימק בדקה ה-84 בפנדל). טקס ההכתרה הרשמי, בו תקבל מכבי ת"א את צלחת האליפות, יתקיים במחזור הבא, בו תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה.

זהו התואר השני בו זוכה מכבי ת"א בחמש העונות מאז רכש את המועדון בקיץ 2009 מיטש גולדהאר. מאז הפך המיליארדר הקנדי לבוס בקרית שלום, הוא העמיד לקבוצה את התקציבים הגבוהים ביותר בליגת העל, שנעו סביב 100 מיליון שקל לשנה. אחרי ההתחלה שהיתה קשה ונטולת הצלחות - כעת הכסף הגדול ששופך גולדהאר מתחיל לדבר חזק ולהביא תוצאות.

לאחר שנכשלה העונה בניסיון להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות (אך רשמה קמפיין מוצלח במפעל המשני - הליגה האירופית - בו הצליחה להגיע עד לשלב 32 האחרונות), תקווה מכבי להגיע אל תחרות המועדונים הבכירה של היבשת כבר בתחילת עונת 2014/15. הפעם האחרונה בה מכבי ת"א שיחקה בליגת האלופות היתה בעונת 2004/05.