בר רפאלי כתבה פוסט ליום הזיכרון - פרו-פלסטינים תקפו

הדוגמנית כתבה באינטסגרם "יום הזיכרון למען אלה שנפלו על משמר המדינה כדי לשמור על ביטחוננו. לא נשכח אתכם. נוחו על משכבכם בשלום" ■ גולשים פרו-פלסטיניים החלו במתקפה, וגולשים ישראלים תקפו אותה על שלא שירתה בצה"ל

הסערה השנתית סביב פוסט יום הזיכרון של בר רפאלי מלהיטה את הרשת גם השנה. אתמול בערב העלתה בר לחשבון האינטסגרם שלה תמונה של חייל צה"ל עם דגל ישראל ועליה הכיתוב "יזכור". לצידה היא כתבה באנגלית: "יום הזיכרון למען אלה אשר נפלו על משמר המדינה שלנו כדי לשמור על ביטחוננו. לעולם לא נשכח אתכם. נוחו על משכבכם בשלום".

הפוסט זכה ליותר מ-40 אלף לייקים באינסטגרם ו-11 אלף בפייסבוק, אך כמו בכל פעם שבר כותבת על ישראל, אלפי גולשים פרו-פלסטינים מתחילים במתקפה משלהם.

"ישראל טרוריסטית", כתב גולש בשם RF Hairul, וגולש אחר בשם Taner Hamanci כתב: "לעזאזל ישראל. ארץ הנאצים". גולש נוסף בשם מרסלו כתב: "כשאת כותבת 'שמרו' את מתכוונת הרגו אנשים אחרים? ו'מדינה' את מתכוונת אדמה שנגנבה?".

עוקבים רבים פרו-ישראלים של בר לא נשארו חייבים. "כל הכבוד בר, אל תשימי לב לכל המקללים שלא יודעים לכבד את המעמד של יום הזיכרון", כתבה גולשת מארגנטינה, "בראבו בר רפאלי".

גולש בשם ישראלי עמית הוסיף: "בר עושה את השירות הטוב ביותר, היא יוצרת יחסי אנוש טובים יותר מכל פוליטקאי או איש צבא. בר, כל הכבוד!".

אולם היו ישראלים שגם תקפו את רפאלי על כך שלא שירתה בצה"ל ובחרה לכתוב פוסט על יום הזיכרון דווקא באנגלית.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה בה רפאלי נמצאת בעין הסערה בכל הנוגע לסכסוך במזרח התיכון. בשנת 2012, במהלך מבצע "עמוד ענן", צייצה רפאלי כי היא מתפללת לשלומם של שני הצדדים ויצרה בערה גדולה. בשנה שעברה הותקפה רפאלי ביום הזיכרון לשואה וביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, כאשר פרסמה פוסטים דומים לזה של אתמול.