גילת הגישה תשקיף לגיוס של עד 50 מיליון דולר בנאסד"ק

מייעדת את כספי הגיוס לצרכים כלליים, רכישות והשקעות ■ בקופתה בסוף 2013 היו כ-58 מיליון דולר

גילת לוויינים עשויה לגייס עד 50 מיליון דולר בהנפקה משנית בנאסד"ק. החברה הגישה ל-SEC, רשות ניירות ערך האמריקאית, תשקיף מדף לקראת הנפקה, אשר כולל אפשרות להנפיק מניות, כתבי אופציות, אג"ח, אג"ח להמרה או שילוב של ניירות הערך הללו.

גילת נסחרת בנאסד"ק ובת"א לפי שווי של 199 מיליון דולר. החברה מפתחת ומשווקת תחנות לוויין זעירות לצורכי תקשורת, ובעלת המניות הגדולה בה היא קרן פימי של ישי דוידי, עם 23.2% מהון המניות.

חילופים צפויים בכסא היו"ר

לפי התשקיף, אם וכאשר תתבצע הנפקה, החברה תייעד את כספי הגיוס לצרכים כלליים, כולל הון חוזר, רכישות והשקעות. נכון לסוף שנת 2013, בקופת החברה היו מזומנים והשקעות לטווח קצר בהיקף של כ-58 מיליון דולר.

גילת מנוהלת על-ידי ארז ענתבי. ב-2013 הסתכמו הכנסות החברה בכ-235 מיליון דולר והיא הפסידה 1.1 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP. יעדי החברה לשנת 2014 כוללים הכנסות של 240-245 מיליון דולר, צמיחה של 2.2%-4.3% ביחס ל-2013.

לאחרונה הודיעה החברה על פרישתו הצפויה של היו"ר הוותיק ואחד ממייסדי החברה, עמירם לוינברג, ומי שאמור להחליפו הוא דב בהרב, לשעבר מנכ"ל אמדוקס ויו"ר התעשייה האווירית.

בחודשים האחרונים בוצעו לא מעט הנפקות משניות של חברות ישראליות שנסחרות בנאסד"ק, רובן ככולן הנפיקו מניות ולא חוב. בין החברות שביצעו הנפקות משניות היו אודיוקודס ומג'יק, ואחרות שהגישו תשקיף מדף וטרם גייסו כוללות את קמטק וסיליקום.