רדיו תל-אביב מחליף את סלוצקי ודומינגז

הראל סלוצקי ועופר דומינגז נאבקו בזירת תוכניות הבוקר של הרדיו האזורי מול שי ודרור (רדיו ללא הפסקה 103FM) וטל ואביעד (רדיו אקו 99FM) ■ עפ"י ההערכה, השניים יוחלפו ע"י איש הטלוויזיה אסי עזר והעיתונאית דפנה לוסטיג

רדיו תל-אביב 102FM נפרד מהצמד המוביל את תוכנית הבוקר שלו, סלוצקי ודומינגז. על-פי ההערכה, השניים יוחלפו על-ידי איש הטלוויזיה אסי עזר והעיתונאית דפנה לוסטיג.

ל"גלובס" נודע כי הבוקר (א') סוכם עם הראל סלוצקי ועופר דומינגז כי לא ימשיכו בתוכנית הבוקר לאחר קרוב ל-5 שנים בתחנה.

תוכניות הבוקר נחשבות לפריים-טיים של הרדיו, כאשר המאבק בזירת תוכניות הבוקר של הרדיו האזורי מול שי ודרור (רדיו ללא הפסקה 103FM) וטל ואביעד (רדיו אקו 99FM) לא היטיב עם הצמד של רדיו תל-אביב.

סלוצקי ודומינגז החלו את דרכם ברדיו האזורי דווקא ברדיו קול רגע. הם הובאו לרדיו תל-אביב על-ידי אחד מבעליה, דני נישליס, ומאז הפכו לשמות מוכרים שבין היתר הופיעו בשורה של תוכניות טלוויזיה, ובהן "גוללסטאר" וכעת גם ב"יחידה" בהפקת ADD ותוכנית נוספת פרי יצירתם.

ברדיו תל-אביב מסרו בתגובה כי ההחלטה התקבלה על-ידי שני הצדדים, "כאשר לצמד יתאפשר כעת להתפנות לפרוייקטים טלוויזיוניים שונים". "תוכנית הבוקר של ישראל" משודרת בסינדיקציה ארצית בתחנות רדיו דרום 101.5FM, רדיו חיפה ורדיו תל-אביב.

מנכ"ל רדיו תל-אביב 102FM, אבי משולם, מסר כי "סלוצקי ודומינגז הובילו בשנים האחרונות את הבוקר של רדיו תל-אביב למקומות מרתקים, אנושיים ומצחיקים מאין כמותם. אני מאחל לחבריי עופר והראל הצלחה במיזמי הטלוויזיה בהם הם נועצים שיניים בימים אלה, ואני בטוח שהם יביאו את הרוח המיוחדת שלהם לכל פלטפורמה בה יחליטו לפעול".