פרשת המונדיאל: רשות השידור נדרשת להחזיר את הכרטיסים

החברה הבריטית ששמה נקשר בפרשה דורשת את 120 הכרטיסים שנרכשו על-ידי עובד רשות השידור בעבורה

החברה הבריטית ששמה נקשר בפרשת רכישת כרטיסי המונדיאל ברשות השידור דורשת את 120 הכרטיסים שנרכשו על-ידי עובד רשות השידור בעבורה.

ממכתב שהעביר עו"ד ירון זמר ממשרד פישר, בלום-דוד ושות' לרשות השידור עולה כי גורמים רשמיים ברשות השידור לקחו חלק פעיל ברכישת כרטיסים למונדיאל שיועדו לעובדי הרשות בהנחה בעבור גורמיים חיצוניים.

עו"ד זמר טוען במכתבו למנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, כי חברת טזמן פרופרטיז הופנתה על-ידי "רשות השידור" למפיק יוני קנלר כדי שזה ירכוש בעבורה את הכרטיסים, ואף העבירה את מלוא הסכום, למעלה מ-130 אלף דולר, לחשבון הבנק של רשות השידור, כדין. כעת, הרשות מסרבת להעביר את הכרטיסים לחברה.

בשבוע שעבר הוגשה על-ידי מבקרת הפנים של הרשות תלונה במשטרה לאור רכישת הכרטיסים החריגה, לכאורה. מדובר בכרטיסים שניתנו בהנחה על-ידי איגוד השידור האירופי לעובדי רשות השידור. קנלר רכש את הכרטיסים בעבור החברה הבריטית, שכאמור טוענת כי הופנתה אליו על-ידי גורמים רשמיים ברשות השידור.

לדברי עו"ד רונאל פישר ל"גלובס", החברה תגיש בהקדם האפשרי תביעה נגד רשות השידור ולא תרפה מן העניין. החברה מציינת באמצעות בא-כוחה כי קיבלה מרשות השידור רשימה מפורטת של המשחקים, כרטיסים זמינים ואף מלונות זמינים, והודיעה לרשות כי בכוונתה להזמין אורחים רמי-דרג למשחקים בברזיל. אורחים אלה כבר הוזמנו בהסתמך על הבטחות רשות השידור כי הכרטיסים הוזמנו.

מרשות השידור נמסר כי "החברה פנתה לרשות השידור באמצעות עו"ד זמר, והמנכ"ל העביר את הסוגייה לטיפול הלשכה המשפטית של רשות השידור".