מניית היום: מזנקת ב-15% לאחר פרסום דוח טוב לרבעון

קרדן אן.וי סיימה את הרבעון ברווח המיוחס לבעלי מניות החברה בסך של 3 מיליון אירו, בהשוואה להפסד של 22.4 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד

חברת ההחזקות קרדן אן.וי. פרסמה אמש את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2014. החברה סיימה את הרבעון ברווח המיוחס לבעלי מניות החברה בסך של 3 מיליון אירו בהשוואה להפסד של 22.4 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

בתגובה לתוצאות רושמת מניית החברה עלייה חדה במחזור ער במהלך המסחר בבורסה. שווי השוק של החברה עומד על כ-220 מיליון שקל.

נכון לסוף הרבעון הסתכם סך הנכסים של קרדן אן.וי במאוחד בכ-887 מיליון אירו. הכנסותיה המאוחדות של החברה ברבעון הסתכמו בכ-56 מיליון אירו, לעומת הכנסות בסך 42 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד.

קרדן אן.וי מתמקדת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: נדל"ן בסין (KLC), תשתיות מים (Tahal) ושירותים פיננסיים (KFS). החברה מנהלת את עיקר פעילויותיה בשווקים המתעוררים בסין ובמרכז-מזרח אירופה.

שוקי אורן, מנכ"ל קרדן אן.וי, ציין כי "בהתאם לתחזית השנתית, כלל המגזרים רשמו רווח תפעולי. השיפור בתוצאות נבע משיפור בפעילותן העסקית של החברות וכן מצמצום בהוצאות. ברבעון הראשון השלימה קרדן אן.וי את פירעון אגרות החוב לשנת 2014 בהיקף נוסף של 68 מיליון יורו, תוך שימוש בכספים שנתקבלו ממכירת GTC פולין וסך של 33 מיליון יורו שנתקבלו מהלוואה בנקאית. אנו צופים כי יחול שיפור נוסף בתוצאות התפעוליות של המגזרים השונים. במקביל אנו מתקדמים בתוכניותינו לייצר מזומנים לצורך עמידה בהתחייבויות לבעלי החוב שלנו".