תחרות הפורמטים הטלוויזיוניים של ארמוזה לשנת 2014 יוצאת לדרך

בתחרות, הנערכת במסגרת ועידת MAD של "גלובס", ישתתפו נציגים מרשתות שידור בסין ובצרפת ■ הפורמט שזכה בשנה שעברה זוכה להתעניינות בעולם

שורה של ערוצים מובילים בעולם ישתתפו בתחרות הפורמטים FORMAGINATION מיסודה של ארמוזה פורמטס במסגרת ועידת MAD של "גלובס". בוועידה, שתתקיים ב-16 ביולי, ייקחו חלק נציגים מהרשתות TVFF, JSBC הסינית וערוץ TF1 מצרפת.

מטרת התחרות, הנערכת זו השנה הרביעית, היא לפתוח דלת בפני כל מי שמאמין שיש ברשותו רעיון מנצח לפורמט טלוויזיה שיכבוש את העולם.

במהלך התחרות יציגו המתמודדים הנבחרים את הפורמט בתהליך של פיצ'יניג, המציג את עיקרי הפורמט בפני פאנל שופטים מהתעשייה המקומית והבינלאומית.

המקום הראשון יזכה בחוזה פיתוח והפצה בארמוזה פורמטס ובתקציב של עד 50 אלף דולר, שישמשו להפקת פיילוט שישרת הפצה בינלאומית.

בתוך כך נודע כי הפורמט שזכה בתחרות בשנה שעברה, "!That's My House", זוכה להתעניינות בעולם. הערוץ הרוסי המוביל, REN TV, הזמין את פורמט השעשועון, שהופק על-ידי ארצה הפקות ומופץ בעולם על-ידי ארמוזה פורמטס, ועובד כרגע על הפקת הפיילוט. חברת ההפקה Resevoir-Prod Groupe הצרפתית רכשה אף היא את הזכויות לפורמט.

"!That's My House" הוא שעשועון בן חצי שעה הבוחן את משתתפיו על יכולתם לזהות מי גר בבית, מתוך התבוננות בתכולתו. בכל תוכנית, 3 אנשים טוענים שהם הגרים בבית, אך רק אחד מהם דובר אמת.

גם הפורמט "Born to win", שפיתחו מיכל ינאי ומטין בילמן והתמודד בתחרות האחרונה, זכה לפיתוח בשיתוף ארמוזה פורמטס ואף הושק בפסטיבל מיפ האחרון.

השעשועון "CATCH" של היוצרים עודד קרמר, דני קרפל ואיתי הרמן, שזכה במקום הראשון בתחרות בשנת 2012, הושק במיפ בשנה שעברה ובעקבות כך נמכר ל-6 מדינות: קנדה, ספרד, צרפת, פורטוגל, איטליה וטורקיה.

הפורמט זכה לבולטות בשוק העולמי ולמעין אסמכתה על בחירתו בישראל, זאת לאחר שנבחר כאחד השעשועונים החדשניים והוצג בכנס MIPFORMATS כאחד מהפורמטים הרעננים של השוק.

את המועמדות ניתן להגיש באתר הייעודי:

http://www.armozaformats.com/formagination