סלקום משפחה: סלולר חינם לשנה לילדים עד גיל 14

לקוחות סלקום שהם הורים לילדים בני 8-14 שעדיין אין להם מנוי סלולר בסלקום, יוכלו לצרף עד שני מנויים במשפחה לחבילה ללא הגבלה, שכוללת שיחות, הודעות SMS וגלישה בנפח 1GB - ללא עלות למשך שנה

חברת הסלולר סלקום ממשיכה בקו האסטרטגי שלה של מיקוד בתחום המשפחה, ומודיעה היום (ה') על מבצע שיאפשר שנה סלולר בחינם עבור ילדים עד גיל 14.

במסגרת המבצע לקוחות סלקום שהם הורים לילדים בני 8-14 שעדיין אין להם מנוי סלולר בסלקום, יוכלו לצרף עד שני מנויים במשפחה לחבילה ללא הגבלה, שכוללת שיחות, הודעות SMS וגלישה בנפח 1GB - ללא עלות למשך שנה.

לדברי החברה, בשנים האחרונות יש מגמה הולכת וגוברת של ההורים לצייד את הדור הצעיר במכשירי סלולר לטובת תקשורת שוטפת איתם במהלך היום. יותר ויותר הורים בוחרים לשלוח את הילד לבית-הספר ולפעילויות אחר-הצהריים עם טלפון נייד, כדי שתהיה להם יכולת להתעדכן במצבו ובעיסוקיו ולהיות זמינים למקרה שהוא זקוק לעזרה או להדרכה.

ממחקר שערכה סלקום עולה כי 80% מההורים ציינו כי ערוץ התקשורת הנפוץ ביותר בינם לבין ילדיהם בגילאי 6-14 הוא באמצעות שיחה במכשיר הסלולר. 65% מההודעות שמקבלים ההורים על איחור מתבצעות באמצעות שיחה במכשיר הסלולר. ממוצע הגיל בו מקבלים מכשיר סמארטפון ראשון הוא 11-12. 69% מהמשפחות מתקשרות באמצעות קבוצות וואטסאפ, והגיל הצעיר ביותר שמשתתף בקבוצות ווטסאפ הוא 11.

לדברי יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סלקום, "אחד מהמיקודים המרכזיים של סלקום בשנים האחרונות הוא מתן פתרונות תקשורת כוללים למשפחה. המהלך הנוכחי ממשיך את תפיסת הענקת הערך על-ידי מענה ממוקד ורלוונטי למשפחות עם צעירים עד גיל 14.

"שלא כמו בעבר, אחוז חדירת הסלולר בקרב הדור הצעיר עד גיל 14 מגיע ל-91%, כך שטווח גילאים זה (8-14) מהווה בדיוק את הצומת בו רוב המשפחות מקבלות את ההחלטה לרכוש מנוי סלולר לילד, מה שמחזק את ההצעה של סלקום כרלוונטית במיוחד בצומת זה".

השירות אינו כרוך בתשלום נוסף או תשלום חד-פעמי, והלקוחות יוכלו לקבל את הסים בחינם עם הצגת תעודת זהות המוכיחה את גיל הילדים.