פשוט מושלם: המופע של ג'סטין טיברלייק בת"א היה מקצועי ומרגש

ההופעה של ג'סטין טימברלייק, שהתקיימה אמש בערב בפארק הירקון, הוכיחה שוב לכל מעקמי האף למיניהם מיהו זמר הפופ הכי קול בכיתה

העם היושב בציון אמנם טרם השתחרר מנטיותיו הפרובינציאליות, ולכן כמעט כל מופע שמגיע אלינו מחו"ל מתקבל בהתפעמות, כולל נטייה לסלוח על כשלים טכניים, עייפות החומר או העובדה שימי הזוהר של האמן חלפו מזה כמה עשורים. אבל המופע של ג'סטין טימברלייק אמש (ד') בפארק הירקון היה פשוט מושלם.

טיבמברלייק, שהגיע לארץ בשיא הקריירה שלו, נתן הופעה מקצועית, מרגשת ומהנה. הוא עלה לבמה, לבוש כהרגלו באאוטפיט שחור-לבן קליל אך נוטף קוליות (שכה מזוהה איתו), ופתח את ההופעה. בשיר Pusher Love Girl, קהל הפשיר לאיטו, ובשיר הבא - Rock Your Body, הקהל כבר רתח כמעט.

ג'סטין (אחרי ההופעה אתמול אני כבר מרגישה שאנחנו חברים ותיקים), בהיותו צ'ארמר אמיתי, רוקד ומפלרטט, ולא שוכח לזרוק כמה משפטי עידוד בנוסח: Tel Aviv sing with me וכמה מלים בעברית שהן בגדר חובה בהופעות כאלה, וזה עבד כמובן. הקהל היה כולו שלו.

קל היה לראות באילו נקודות רמת הריכוז והעניין של הקהל צנחה (בדרך-כלל בשיר פחות מוכר), לפי כמויות צילומי הסלפי המאוסים שהבזיקו בקהל, אבל טימברלייק לא הניח להם לצלול לעומקים מסוכנים. סאגת הצעת הנישואין המטופשת, האמיתית או לא, הייתה רק הדוגמה המושלמת לכך.

אגב, חלק גדול מהקהל היה עסוק בתיעוד ההופעה בטלפון - האם מישהו באמת יושב וצופה בזה אחר כך או שזו חלק מהרגש הקולקטיבי המקומי של "לתעד כי זה יכול להיגמר בכל רגע".

בין הלהיטים (Cry Me a River, Senorita, Like I Love You), טימברלייק שיבץ מחווה לבלוז, מורשת דרום ארצות הברית, מכורתו (נולד בטנסי), שהתקבלה בחום מפתיע, בהתחשב בכך שזו לא מוזיקה שאהודה בישראל.

בהמשך, הוא נתן מופע פאנק (F) מקפיץ, ושוב הדגים איזה פרפורמר מדהים הוא: רוקד ושר, עם להקת הליווי שלו The Tennessee Kids, והקהל באטרף יחד אתו. המחווה הבאה למייקל ג'קסון הייתה מקסימה ומרגשת באמת.

טימברלייק המקצוען והמהוקצע למשעי יודע לכבוש את הקהל, ולמרות שהוא בהחלט יכול היה, הוא לא השתמש יתר על המידה בכל מיני גימיקים כמו אפקטים קוליים וחזותיים, וידיאו וכו'.

ההופעה הזו הוכיחה שוב כמה קול טימברלייק: בלבוש, בהליכה, בריקוד ובפלירטוט - אין לו מתחרים.

כל מעקמי האף למיניהם ("רגע, זה ג'סטין ביבר?!"), שמזלזלים בפופ איכותי וטהור כנראה לא חשו את האנרגיה המטורפת שזרמה בין הבמה לקהל ובחזרה כשהוא ביצע בהדרן בצורה מושלמת את Sexy Back ואת Mirrors.

העיקר ש-45 אלף הצופים שיצאו אתמול מפארק הירקון לא יכלו למחוק את החיוך מהפנים שלהם.

ג'סטין טימברלייק, The 20/20 Experience World Tour. פארק הירקון, 28 במאי