מנכ"ל אפל מספר לעובדים על הסיבות לרכישת ביטס

"גם אפל וגם ביטס מאמינים ששירות מוזיקה מוצלח דורש צוות עורכים טוב ולכן אנחנו נמשיך להרחיב את התחום הזה. צירוף ביטס אל אפל יהפוך את שירות אייטיונס לאפילו טוב יותר"

חברת אפל הודיעה היום (ה') על רכישת חברת האודיו ביטס ב-3 מיליארד דולר. במכתב ששלח מנכ"ל החברה טים קוק לעובדיה, הוא מנסה להסביר על הסיבות לרכישת ביטס. אחד הדברים שעולים מכך, שהסיבה העיקרית הוא שירות המוזיקה "ביטס מיוזיק", שכנראה יוטמע בתוך המוצרים הניידים של אפל.

"ביטס מיוזיק נבנה מתוך כבוד עמוק לאומנים ולמעריצים", כותב קוק. "אנחנו חושבים שמדובר בשירות הראשון שבאמת מצליח לעשות את זה בצורה טובה. גם אפל וגם ביטס מאמינים ששירות מוזיקה מוצלח דורש צוות עורכים טוב ולכן אנחנו נמשיך להרחיב את התחום הזה. צירוף ביטס אל אפל יהפוך את שירות אייטיונס לאפילו טוב יותר".

"ביטס הפך למותג בתחום האוזניות והרמקולים גם בעולם המוזיקה וגם בעולם הספורט, רק 5 שנים לאחר ההשקה שלו. מדובר באחת החברות שהמוצרים שלה הם הכי פופולאריים במכירות בחנויות אפל. אנחנו רואים הזדמנות עצומה להביא את יכולות העיצוב והמהנדסים שלנו למוצרי ביטס".

קוק כותב שמייסדי ביטס ג'ימיי לאובין וד"ר דריי יצטרפו לאפל ביחד עם העובדים שלהם, כאשר הם ידווחו לאדי קיו, סגן נשיא בכיר בחטיבת תוכנות האינטרנט והשירותים. "שילוב ביטס באפל יהפוך את היצע שירותי המוזיקה שלנו לטובים יותר, החל משירותי סטרימינג הניתנים בחינם כמו אייטיונס רדיו ועד שירות ביטס הניתן למנויים וכמובן גם האפשרות לרכוש שירים מחנות אייטיונס כמו שהלקוחות שלנו אוהבים לעשות כבר שנים", אומר קיו.