המסר של חולדאי לעשירים במגדלי yoo: פתחו דלתות באזעקה

"עיריית תל-אביב-יפו חוזרת וקוראת לכל דיירי הבניינים בעיר לפתוח בעת זו את דלתות הבניינים לעוברים והשבים כדי לאפשר להם מיגון בעת אזעקה"

דירה במגדלי Yoo / צילום: איל יצהר
דירה במגדלי Yoo / צילום: איל יצהר

עיריית תל-אביב חידדה היום את הוראות ההתגוננות בעת אזעקה והעבירה מסר ברור גם לעשירים במגדלי yoo בעקבות תלונות של תושבי שכונת גבעת עמל ב' בשבוע שעבר על כך שלא אפשרו להם להיכנס למגדלים באזעקות.

"עיריית תל-אביב-יפו חוזרת וקוראת לכל דיירי הבניינים בעיר לפתוח בעת זו את דלתות הבניינים לעוברים והשבים כדי לאפשר להם מיגון בעת אזעקה", לשון הודעת העירייה שפורסמה היום (ב').

כזכור, בשבוע שעבר התלוננו חלק מתושבי גבעת עמל ב' על כך שהם רצו בעת אזעקה לעבר מגדלי yoo אך לא הורשו להיכנס והשומרים לא פתחו עבורם את הדלתות. באתר ynet אף ציטטו גורם בחברת הניהול במגדלים כמי שאמר שמדובר באי-הבנה ובעקבות כך חודדו הנהלים והשומרים הונחו לפתוח את הדלתות בעת אזעקה.

בעירייה מוסיפים כי "בעקבות קבלת פניות רבות על מקלטים בבניינים פרטיים אשר נמצאו סגורים או חסומים בחפצים, העירייה קוראת לציבור לפתוח את המקלטים הפרטיים ולפנותם מחפצים. אם יתקבלו פניות בנושא למוקד 106, הפרטים יועברו לפיקוח העירוני, אשר יכול לסייע בהשמשת המקלטים, פינויים מחפצים והכנתם לשעת חירום".